Beste, Ik heb sinds een jaar een contract bij de verzekeringsdienst Celside verzekeringen. Op 09/05/2022 werd mijn schade dossier goedgekeurd door de dienst 'schade'. Na verscheidene telefoontjes word er tot vandaag (13/09) geen oplossing voorzien voor de vertraging. Bedrag €619,-De telefoon in kwestie werd gemaakt bij een erkende apple dealer en zelf betaald (wachtende op de terugbetaling). Na de reparatie werd mijn toestel op 03/08/2022 opgestuurd naar de dienst 'Buy Back' van ditzelfde bedrijf voor een nieuw toestel. Bedrag €1.229,-Na ongeveer anderhalve maand (wachten) kan het bedrijf hier geen verdere informatie over doorspelen. Naast deze twee gevallen neemt het bedrijf sinds afgelopen maand (jaar 2 van het contract) een groter bedrag van mijn rekening via permanente overschrijving. Indien bovenstaande problemen tijdig werden opgelost kon ik zelf als klant bepalen of ik hier mee akkoord zou gaan. Vandaag zet het bedrijf mij met de rug tegen de muur omdat ik nog wachtende ben op een telefoon en een terugbetaling van €619,-.