Terug

Terugbetaling en Buy Back

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. D.

Naar: Celside Insurance

13/09/2022

Beste, Ik heb sinds een jaar een contract bij de verzekeringsdienst Celside verzekeringen. Op 09/05/2022 werd mijn schade dossier goedgekeurd door de dienst 'schade'. Na verscheidene telefoontjes word er tot vandaag (13/09) geen oplossing voorzien voor de vertraging. Bedrag €619,-De telefoon in kwestie werd gemaakt bij een erkende apple dealer en zelf betaald (wachtende op de terugbetaling). Na de reparatie werd mijn toestel op 03/08/2022 opgestuurd naar de dienst 'Buy Back' van ditzelfde bedrijf voor een nieuw toestel. Bedrag €1.229,-Na ongeveer anderhalve maand (wachten) kan het bedrijf hier geen verdere informatie over doorspelen. Naast deze twee gevallen neemt het bedrijf sinds afgelopen maand (jaar 2 van het contract) een groter bedrag van mijn rekening via permanente overschrijving. Indien bovenstaande problemen tijdig werden opgelost kon ik zelf als klant bepalen of ik hier mee akkoord zou gaan. Vandaag zet het bedrijf mij met de rug tegen de muur omdat ik nog wachtende ben op een telefoon en een terugbetaling van €619,-.

Berichten (2)

Celside Insurance

Naar: L. D.

14/09/2022

DATA NOT AVAILABLE

L. D.

Naar: Celside Insurance

11/10/2022

Vandaag 11/10/2022 werd het telefoontoestel opgestuurd maar nog steeds geen informatie omtrent de terugbetaling van 619.99 euro. Het contract werd opgezegd aangezien het bedrijf steeds geld blijft trekken uit klanten die moeten 'wachten'.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform