Terug

terugbetaling eisen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. R.

Naar: Electrolux

11/12/2023

beste,ik heb een afpraak genomen om een herstelling van mijn vaatwasser te laten doen. het water warmte niet meer. al 1 maand geleden is de eerste technieker bij ons geweest en hij is vertrokken zonder het machine werkte ( volgens hem moest ik 24u wachten).na 24u machine werkte nog niet opniuw een afspraak nemen nog 1 week later wachten, mij inplannen voor mijn werk. tweede keer een andere technieker geweest, machine heeft 1 keer gewerkt met warm water en nadien ook niet meer. nu ben ik 3 weken verder en heb totaal geen vertrouw niet meer in jullie techniekers. mijn machine is een inbouw machine dus elke keer als iemand komt moet de machine uit de meubel en terug gaten maken om de machine terug in de meubel te krijgen. uiteindelijk gaat de meubel ook stuk. ik wil niet meer afspraken blijven maken tot 1 jaar ( periode van garantie). ik werk full time en kan onmogelijk elke week 1 dag conge nemen om dit onzin te blijven doen.daarom vraag ik bij deze een terugbetaling van de kosten van de herstelling dus 229e aangezien het probleem niet opgelost is geraakt en die blijf zich voortdoen elke keer opnieuw. mvg,gretell rodicio alvarez

Berichten (4)

Electrolux

Naar: G. R.

11/12/2023

Beste. , Bedankt om contact met ons op te nemen.Je aanvraag is goed ontvangen en zal zo spoedig mogelijk in behandeling worden genomen.Met vriendelijke groeten,Contact Center TeamVoor algemene opmerkingen of vragen:consumer.services@electrolux.comVoor herstellingen:repairs.belgium@electrolux.comThis email and any attached files is for the attention of the intended recipient. The email and any attachments may contain material that is confidential, privileged and/or attorney work product. If you are not the intended recipient: (a) contact the sender immediately and delete from your system all copies of the email including any attachments. (b) do not read, print, retain, copy or disseminate this message or any part of it. Any such unauthorized use may be unlawful. E-mail transmission cannot be guaranteed to be secure or error-free as information could be intercepted, corrupted, lost, destroyed, arrive late or incomplete, or contain viruses. The sender therefore cannot accept liability for any errors or omissions in the contents of this message, which arise as a result of e-mail transmission. If verification is required please request a hard-copy version. The protection of your personal data matters to us. Please find relevant information relating to Art. 13 GDPR on s:www.electroluxgroup.comrivacy/en/. The Electrolux Group www.electrolux.com

Electrolux

Naar: G. R.

14/12/2023

Hallo, We hebben de klacht over Gretell Rodicio Alvarez goed ontvangen.Het spijt ons dat de herstelling niet correct kon worden uitgevoerd bij het eerste bezoek.Helaas kunnen deze situaties zich voordoen en we doen er alles aan om het probleem zo snel en efficint mogelijk op te lossen.Wat betreft de aanvraag om een terugbetaling, we zijn ons bewust van het ongemak veroorzaakt door meerdere afspraken, maar omdat het toestel buiten garantie is, wordt de klant voor het bezoek altijd genformeerd dat we werken met een vaste prijs van 229 euro voor toestellen buiten waarborg.We komen morgen, 15 december, terug en de herstelling wordt uitgevoerd onder de garantie die de klant krijgt na het eerste bezoek van de technieker, dus er zijn geen kosten meer te verwachten.Maar de kosten van 229 euro zijn gerechtvaardigd en we blijven op ons standpunt.Wij willen je graag goed informeren. Mocht je nog vragen hebben, dan horen wij dit graag.MelanieContact CenterTelefoonnr: +32 2 716 24 44E-Mail: consumer.services@electrolux.comAlgemene voorwaarden:s:www.electrolux.be/nl-be/overlays/service-terms-and-conditions/December 11, 2023 11:27 AMcht - terugbetaling eisen - (CPTBE01934468-94)This email and any attached files is for the attention of the intended recipient. The email and any attachments may contain material that is confidential, privileged and/or attorney work product. If you are not the intended recipient: (a) contact the senderimmediately and delete from your system all copies of the email including any attachments. (b) do not read, print, retain, copy or disseminate this message or any part of it. Any such unauthorized use may be unlawful. E-mail transmission cannot be guaranteedto be secure or error-free as information could be intercepted, corrupted, lost, destroyed, arrive late or incomplete, or contain viruses. The sender therefore can not accept liability for any errors or omissions in the contents of this message, which ariseas a result of e-mail transmission. If verification is required please request a hard-copy version. The Electrolux Group www.electrolux.com This email and any attached files is for the attention of the intended recipient. The email and any attachments may contain material that is confidential, privileged and/or attorney work product. If you are not the intended recipient: (a) contact the senderimmediately and delete from your system all copies of the email including any attachments. (b) do not read, print, retain, copy or disseminate this message or any part of it. Any such unauthorized use may be unlawful. E-mail transmission cannot be guaranteedto be secure or error-free as information could be intercepted, corrupted, lost, destroyed, arrive late or incomplete, or contain viruses. The sender therefore can not accept liability for any errors or omissions in the contents of this message, which ariseas a result of e-mail transmission. If verification is required please request a hard-copy version. The Electrolux Group www.electrolux.com

G. R.

Naar: Electrolux

04/01/2024

beste, ik heb een afpraak genomen om een herstelling van mijn vaatwasser te laten doen. het water warmte niet meer. al 1 maand geleden is de eerste technieker bij ons geweest en hij is vertrokken zonder het machine werkte ( volgens hem moest ik 24u wachten).na 24u machine werkte nog niet opniuw een afspraak nemen nog 1 week later wachten, mij inplannen voor mijn werk. tweede keer een andere technieker geweest, machine heeft 1 keer gewerkt met warm water en nadien ook niet meer. 4de keer geweest op 27 december en vasgesyelf dat de vastwasser niet te herstelen is. arg ging volgens de technieker contact opnemen binnen de 2 dagen om tot een overeenkomst te komen aangezien dat ik al 229 e heb betaald en het probleem nooit opgrelost is geweest.we zijn 1week verder en niets van aeg gehoord. kan ik nog verwachten dat jullie me contacteren? ik ben heel ontevreden met jullie klantendienst.mvg,gretell rodicio

Electrolux

Naar: G. R.

04/01/2024

Beste . , Bedankt om contact met ons op te nemen.Je aanvraag is goed ontvangen en zal zo spoedig mogelijk in behandeling worden genomen.Met vriendelijke groeten,Contact Center TeamVoor algemene opmerkingen of vragen:consumer.services@electrolux.comVoor herstellingen:repairs.belgium@electrolux.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform