Beste,sinds april 2023 worden wij al aan het lijntje gehouden zonder enige oplossing. Wij worden telefonisch steeds gesust dat het nu wel goed gaat komen (hebben al zo'n 10x iemand van Luminus gesproken), en er is al 3x naar Fluvius verwezen maar die hebben ons goed geholpen en bewezen al het nodige correct gedaan te hebben zodat jullie verder kunnen (ze hebben dit zelfs al 2x opnieuw gedaan voor jullie en vinden de situatie ook ronduit schandalig).Wij hebben begin april onze eindafrekening van gas ontvangen (met de bijhorende betaling van het teveel betaalde voorschot, aangezien wij naar een BEN nieuwbouw zijn verhuisd en de betaalde maandelijkse voorschotten nog op basis van het verbruik in onze vroegere niet BEN woning waren berekend). Voor elektriciteit gaf de Luminus app aan dat we een groot bedrag zouden teruggestort krijgen (op basis van de meterstanden die we maandelijks doorgeven).Echter is die terugbetaling van elektriciteit nooit uitgevoerd, en wachten wij dus al 7 maanden op ons geld!!!Bijkomend kunnen wij het maandelijks bedrag nog steeds niet aanpassen hierdoor, en betalen wij dus nog altijd het bedrage van 2 jaar geleden, op basis van onze minder energiezuinige woning (bv geen zonnepanelen en sinds 2022 wel in onze nieuwe woning).Daarboven wist de Luminus medewerker op 26/10 ons telefonisch ook nog te melden dat er nog steeds geen vergoeding wordt verrekend voor onze zonnepanelen-injectie. De zonnepanelen liggen er al sinds mei 2022!!! en dus zou het om een serieuze vergoeding gaan wist de Luminus-medewerker die we laatst aan de lijn hadden te zeggen.Het gaat dus om 2x geld dat we moeten ontvangen en 1x te veel geld dat we nu nog steeds maandelijks betalen.Sinds deze zomer worden wij van het kastje naar de muur gestuurd, blijven wij klachten registreren via myluminus, krijgen we telkens Luminus-medewerkers aan de lijn die toegeven dat deze situatie niet ok is, zich verontschuldigen en ons altijd maar blijven zeggen nu gaat het eerstdaags in orde komen. Maar vandaag, nog steeds geen oplossing, en worden wij schandalig behandeld.Er is al naar FLuvius verwezen, maar dit is met hen opgenomen en ze hebben alles nagekeken en bevestigd dat alles in orde is langs hun kant. Dit is ook door hen rechtstreeks aan Luminus bevestigd, en ze hebben zelfs al 2x alle acties langs hun nog eens herhaald. Ook bij hen een enorme verontwaardiging over deze gang van zaken.Ondertussen krijgen we wel berichten rond vernieuwde contracten, proberen medewerkers ons toestellen voor energiemeting te verkopen, maar de zaken oplossen gebeurt maar niet.