Tegen mijn weten in werd een edreams prime subscription toegevoegd aan mijn account. Toen ik in de ochtend van 29 augustus op mijn rekening keek, bleek dat 89 euro overgeschreven werd naar edreams.
Hier werd niet duidelijk over gecommuniceerd bij het boeken van de vlucht, die op de avond van 14 augustus geboekt werd.
Blijkbaar is er een gratis periode van 15 dagen prime, waarna je gefactureerd wordt.
Toen ik belde, was ik nog binnen de termijn van 15 dagen.
De persoon aan de lijn liet me ook weten dat ik geen recht had op de extra 14 dagen refund policy die opgelegd is in europa, terwijl ik een belg ben, duidelijk wel een inwoner in europa. De reden hiervoor zou zijn dat ik op een internationale website geboekt heb.
In ieder geval was de persoon aan de lijn onbeschoft en was hij zelf aan het lachen met mijn probleemsituatie. Dit is absoluut niet goed te praten en verwerpelijk gedrag van een bedrijf. Ik wens meteen een terugbetaling te verkrijgen van het bedrag dat mij is gefactureerd.