Beste,Van 12/03/2022 tot 19/03/2022 hebben wij een cruise gedaan met de MSC Virtuosa in de Verenigde Arabische Emiraten. Wij boekte op 14/06/2021 een Aurea pakket (belevingspakket) voor een cruise die zou doorgaan op 8/1/2022. Door omstandigheden hebben wij er voor gekozen om onze cruise om te boeken naar een latere datum in maart (dit werd aangeboden door MSC omdat er door corona aanpassingen waren in de vaarroute). De omboeking werd telefonisch gedaan bij de collega’s van het callcenter van MSC Cruises. Daar werd duidelijk vermeld dat het Aurea pakket van toepassing bleef. Wat er echter niet vermeld werd, is dat het Aurea pakket vanaf november 2021 aangepast werd en dat de massage en het drankenpakket niet meer inbegrepen waren. Bij aankomst op de cruise (na een pittige en vermoeiende reis) waren we erg blij dat onze vakantie kon starten op de prachtige boot. Echter, werd ons snel duidelijk dat ons drankenpakket en onze massage plots niet meer inbegrepen waren in ons Aurea pakket. We gingen er vanuit (zoals duidelijk in onze initiële boekingsbevestiging staat) dat deze voorzien waren en dat er geen meerkosten meer gingen zijn. We hebben dan meteen opnieuw meer dan 500 euro moeten opleggen voor ons drankenpakket. U begrijpt ook dat dit absoluut geen fijne start is van de reis. De persoon waar we de omboeking bij hebben geregeld per telefoon heeft ons nooit verteld dat al deze zaken niet meer inbegrepen zijn. MSC kan al deze telefoongesprekken terugluisteren vermits ik steeds heb toegestaan dat de telefoongesprekken mochten behouden worden voor trainingsdoeleinden. Ik wil dan ook graag een terugbetaling vragen van ons easy dranken pakket dat we zowel voor mezelf als mijn reisgezel hebben betaald. Als wij voldoende geïnformeerd waren geweest dan hadden wij uiteraard dit op voorhand het drankenpakket bijgeboekt want op de boot bleek ook dat we dan nog eens 15% hadden gekregen op ons drankenpakket als we dit al op voorhand hadden gedaan. We houden een wrang gevoel over aan deze reis door de extra meerkosten die we hebben gehad, en dat is erg jammer. Daarom hoop ik dat u het nodige kan betekenen voor ons.Wij hebben reeds meermaals contact gehad met het callcenter maar de wachttijd op een reactie duurt erg lang. Tot op heden hebben we nog geen goedkeuring van onze terugbetaling ontvangen.Uitkijkend naar een positief antwoord!Vriendelijke groeten,Wim