Terug

Terugbetaling drankenpakket MSC Cruise

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. M.

Naar: MSC Cruises Belgium

20/04/2022

Beste,Van 12/03/2022 tot 19/03/2022 hebben wij een cruise gedaan met de MSC Virtuosa in de Verenigde Arabische Emiraten. Wij boekte op 14/06/2021 een Aurea pakket (belevingspakket) voor een cruise die zou doorgaan op 8/1/2022. Door omstandigheden hebben wij er voor gekozen om onze cruise om te boeken naar een latere datum in maart (dit werd aangeboden door MSC omdat er door corona aanpassingen waren in de vaarroute). De omboeking werd telefonisch gedaan bij de collega’s van het callcenter van MSC Cruises. Daar werd duidelijk vermeld dat het Aurea pakket van toepassing bleef. Wat er echter niet vermeld werd, is dat het Aurea pakket vanaf november 2021 aangepast werd en dat de massage en het drankenpakket niet meer inbegrepen waren. Bij aankomst op de cruise (na een pittige en vermoeiende reis) waren we erg blij dat onze vakantie kon starten op de prachtige boot. Echter, werd ons snel duidelijk dat ons drankenpakket en onze massage plots niet meer inbegrepen waren in ons Aurea pakket. We gingen er vanuit (zoals duidelijk in onze initiële boekingsbevestiging staat) dat deze voorzien waren en dat er geen meerkosten meer gingen zijn. We hebben dan meteen opnieuw meer dan 500 euro moeten opleggen voor ons drankenpakket. U begrijpt ook dat dit absoluut geen fijne start is van de reis. De persoon waar we de omboeking bij hebben geregeld per telefoon heeft ons nooit verteld dat al deze zaken niet meer inbegrepen zijn. MSC kan al deze telefoongesprekken terugluisteren vermits ik steeds heb toegestaan dat de telefoongesprekken mochten behouden worden voor trainingsdoeleinden. Ik wil dan ook graag een terugbetaling vragen van ons easy dranken pakket dat we zowel voor mezelf als mijn reisgezel hebben betaald. Als wij voldoende geïnformeerd waren geweest dan hadden wij uiteraard dit op voorhand het drankenpakket bijgeboekt want op de boot bleek ook dat we dan nog eens 15% hadden gekregen op ons drankenpakket als we dit al op voorhand hadden gedaan. We houden een wrang gevoel over aan deze reis door de extra meerkosten die we hebben gehad, en dat is erg jammer. Daarom hoop ik dat u het nodige kan betekenen voor ons.Wij hebben reeds meermaals contact gehad met het callcenter maar de wachttijd op een reactie duurt erg lang. Tot op heden hebben we nog geen goedkeuring van onze terugbetaling ontvangen.Uitkijkend naar een positief antwoord!Vriendelijke groeten,Wim

Berichten (8)

MSC Cruises Belgium

Naar: R. M.

26/04/2022

DATA NOT AVAILABLE

R. M.

Naar: MSC Cruises Belgium

26/04/2022

DATA NOT AVAILABLE

MSC Cruises Belgium

Naar: R. M.

29/04/2022

Beste mevrouwBeste heer, We hebben het antwoord van de heer Wim Michiels (Bk 38359400) goed ontvangen en aandachtig gelezen.We willen eerst een terugkomen op onze laatste mail waarin we benadrukken dat de boekingsbevestiging een overzicht geeft van alle geboekte diensten.Vooraleer we op uw email hebben geantwoorden hebben we de boekingsbevestiging (zie bijlage) eveneens opgevraagd. Deze blijkt uitgestuurd te worden in het Nederlands.Mocht de heer Michiels een Franse versie van de boekingsbevestiging hebben ontvangen kunnen we uiteraard het dossier nakijken. Ter aanvulling van het dossier mogen we vragen aan de heer Michiels op ons de boekingsbevestiging door te sturen die hij toen heeft gekregen ? We willen u alvast bedanken voor uw bijstand bij dit dossier en blijven ter beschikking voor eventuele vragen.Met vriendelijke groeten,NicoMSC Customer Care Team

R. M.

Naar: MSC Cruises Belgium

22/05/2022

Beste Nico,Hierbij kan u de boekingsbevesting terugvinden met daarin alle inbegrepen services in het Frans ipv Nederlands.Groeten,Wim Michiels

R. M.

Naar: MSC Cruises Belgium

22/05/2022

PS: ik kan geen bijlage zien in uw vorige bericht.

MSC Cruises Belgium

Naar: R. M.

07/06/2022

Beste heer Michiels,(Bk 38359400)We willen graag terugkomen op uw dossier.Uit uw antwoord doorgestuurd via Testaankoop blijkt dat de doorgestuurde bijlages niet in goede orde tot u zijn toegekomen.We willen u vervolgens graag nogmaals de boekingsbevestiging alsook de aangeboden compensatie van 100 euro korting doorsturen.We blijven verder ter beschikking voor eventuele vragen.Met vriendelijke groeten,NicoMSC Customer Care Team MSC Cruises Belgium nv/saBvd International 55 F - 1 Floor1070 BrusselsEmail  : customercare.benelux@msccruises.be   Click here to learn more about our environmental stewardship practices Discover our media centerVisit our consumer website:  www.msccruises.beFollow us on Facebook, Instagram and YouTube

R. M.

Naar: MSC Cruises Belgium

14/06/2022

Beste Nico, Bedankt voor uw antwoord. Ik ben erg blij dat dat jullie de fout toegeven.Wij hebben in het totaal meer dan 500 euro moeten bijbetalen hierdoor tijdens onze cruise. U begrijpt dat een korting op een volgende cruise van 100 euro in schril contrast staat met de geleden kosten. Ik vraag u dan ook voor een financiële terugbetaling van de geleden kosten, en geen voucher voor een cruise bij jullie organisatie.Met vriendelijke groeten,Wim Michiel

R. M.

Naar: MSC Cruises Belgium

15/07/2022

Beste,Ik wacht nog steeds op een antwoord van u. MvgWim Michiels


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform