Beste,
op 21/06 heb ik een Dyson Purifier Cool PC2 De-NOxn aangekocht op Dyson.be,
op 23/06 is dit geleverd, uitgepakt en bij het eerste gebruik verscheen een waarschuwingssymbool op de display en het roteerde niet, onmiddellijk contact opgenomen met Dyson en het toestel diende teruggestuurd te worden.
Dezelfde dag is het pakket afgegeven bij Bpost met de door Dyson gemailde verzend labels naar een verzameladres in Nederland, vandaar is het doorgestuurd naar een hersteldienst in Duitsland.
Op 2/07 kreeg ik de melding dat het toestel niet kon hersteld worden en dat er na 2 tot 3 dagen contact ging opgenomen worden.
Op 9/07 kreeg ik een omruilaanbod waar ik niet wilde op ingaan en de volledige terugbetaling van het defecte toestel vroeg.
Op 17/07 kreeg ik bericht dat dit in behandeling was en onderzocht moest worden.
Er zijn ook nog telefonische contacten geweest op nummer 0032 3 377 42 33 op de volgende dagen,
17/07 , 24/07 , 06/08 en 13/08 met steeds hetzelde resultaat namelijk he dient steeds terug onderzocht te worden en naar een andere dienst doorgestuurd te worden.
Dit blijft aanslepen ondanks de verschillende telefonische contacten van bij de start van de meldingen door Dyson.
Dyson heeft zelf gemeld dat het toestel NIET hersteld kon worden en nu moet dit terug onderzocht worden voor dat dit afgehandeld kan worden,
dit blijft duren waarbij ik van het kastje naar de muur gestuurd wordt,
ik vindt deze handelswijze niet kunnen, hopelijk kan u mij helpen om tot een terugbetaling te komen,
Mvg,
Danny Van Hamme