Terug

Terugbetaling creditnota

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. R.

Naar: TUI Belgium - TUIfly

19/02/2022

Goedendag, Op 26/11/2021 hebben wij een creditnota ontvangen van Tuifly voor een bedrag van 279,96€.Op 03/12/2021 hebben wij telefonisch contact gehad met Tuifly. De telefonist van Tuifly heeft op dat moment contact opgenomen met de financiële dienst van Tuifly. De medewerker van de financiële dienst bevestigde dat het bedrag van 279,96€ binnen de 2 weken op onze rekening gestort zou worden. Wij hebben toen 1u aan de lijn gehangen.Op 27/12/2021 terug telefonisch contact gehad met Tuifly. Telefonist Marc vertelde ons dat er zeer vele terugbetalingen waren en het tot 6 weken kon duren eer het bedrag teruggestort zou worden.Op 11/01/2021 zijn wij bij het Tui-kantoor te Mortsel langs geweest. De bediende kon in het boekhoudprogramma zien dat de som van 279,96€ klaar staat voor betaling, maar verder kon zij geen stappen ondernemen.Vandaag 19/02/2022 hebben wij nog steeds geen betaling ontvangen.Kan het bedrag één dezer dagen terug gestort worden aub en kan u ons op de hoogte brengen van het verdere verloop van onze klacht.Vriendelijke groeten,Vera en Olivier Mittler-Rombouts

Berichten (1)

V. R.

Naar: TUI Belgium - TUIfly

17/03/2022

Uw antwoord van 10/03/2021Geachte klant, Wij hebben uw bericht met betrekking tot reservatienummer TRI 2568596 in goede orde ontvangen.Uw dossier werd voorgelegd aan de verantwoordelijke van de dienst zodat uw dossier kan geverifieerd worden.Alvast bedankt voor uw geduld.Met vriendelijke groeten, Quality After SalesWanneer krijgen wij antwoord van de verantwoordelijke van de dienst en wanneer wordt de creditnota betaald?Met vriendelijke groeten,Vera en Olivier Mittler


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform