Terug

terugbetaling creditnota

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. D.

Naar: Mega

07/12/2021

Beste, ik heb nog een openstaande factuur en een openstaande creditnota bij Mega. Op de creditnota staat dat ze terugbetalen als er geen openstaande factuur is. Die is er wel maar het bedrag is veel lager dan het bedrag van de creditnota. Het is toch te gek voor woorden dat je eerst een factuur moet betalen om dan een aantal weken later een hoger bedrag terug te krijgen. Ik heb hier reeds 3 mail voor gestuurd met de vraag om mij het saldo terug te betalen maar deze blijven onbantwoord. Telefonisch kan ik hen ook niet bereiken.Wat kan ik hiertegen doen?

Berichten (2)

Mega

Naar: C. D.

10/12/2021

- Typ uw reactie boven deze regel -Geachte klant,Hartelijk dank voor uw aanvraag: Klacht - terugbetaling creditnota - (CPTBE01412983-81)Het is in goede orde ontvangen door onze klantenservice. Deze spant zich in om u zo spoedig mogelijk te antwoorden.Antwoord gewoon op deze e-mail om aanvullende opmerkingen toe te voegen.In geval van urgentie, aarzelt u niet om contact met ons op te nemen via telefoonnummer 016/67.60.60 (ma-vr werkdagen: 9u-12u30 en 14u-17u).Met duurzame groeten,Maxime SonkesSales and CX DirectorMega (Power Online SA)Vaartstraat 167, 3000 Leuven-------------------------------------------------Klachtenbox, 7 dec. 2021 11:40 CET--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[7MPQK0-KX90] (s:eur04.safelinks.protection.outlook.com/?url=%3A%2F%2Ftest-aankoop.be%2Fklagen%2Fgebruiksvoorwaardenanddata=04%7C01%7Cinfo%40mega.be%7C6d01e606fef946924a7908d9b96df834%7C7413f7eac81548339cbd5d77d40f0095%7C1%7C0%7C637744704240160937%7CUnknown%7CTWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0%3D%7C3000andsdata=vsfwTBXxgwoTLitZiKnPffykKWRMVlz5DhxCeW3072Q%3Dandreserved=0) (s:eur04.safelinks.protection.outlook.com/?url=%3A%2F%2Ftest-aankoop.be%2Fklagen%2Fprivacyanddata=04%7C01%7Cinfo%40mega.be%7C6d01e606fef946924a7908d9b96df834%7C7413f7eac81548339cbd5d77d40f0095%7C1%7C0%7C637744704240160937%7CUnknown%7CTWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0%3D%7C3000andsdata=SjGbRW6xBPYTkBiYGSis78iMy9sBoYMhDnKnWGNi3RI%3Dandreserved=0)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[7MPQK0-KX90]

Mega

Naar: C. D.

28/12/2021

- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------3-Line NL, 28 dec. 2021 11:31 CETBeste mevrouw Delaere**, **Bedankt voor uw bericht.De openstaande factuur (2210410853) was een annulatie van een andere afrekening die op dezelfde dag verzonden werd als slotfactuur 9210402149. Het is dus niet zo dat deze factuur veel later verzonden werd. ![](s:mega1.zendesk.com/attachments/token/B5PCFWiF762DJxMN7aOUGkmbQ/?name=inline-735406007.png)Het klopt dat we creditnota's niet overschrijven zolang er een openstaande factuur is, maar indien u een verrekening van de bedragen wenst dan kunnen wij dit voor u in orde maken en het verschil terugstorten. Dit werd voor u dan ook in orde gemaakt en het bedrag van Eur 72,53 werd overgemaakt op 09/12/2021. '‹Intussen blijven we beschikbaar voor al uw vragen.Bovendien kan u de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen u nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,HelenaKlantenadviseur **Team**Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Vrij: 9u-12u30 and 14u-17u)Contacteer ons--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[7MPQK0-KX90]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform