Terug

terugbetaling creditnota

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. C.

Naar: IKEA BELGIUM

01/02/2019

Op 26/11/2018 plaatste ik een bestelling bij Ikea. Door een fout bij de levering werd de bestelling geretourneerd. Ik ontving van Ikea een creditnota voor het betaalde bedrag.Tot op heden heb ik nog steeds het bedrag niet terug betaald gekregen van Ikea. Ik heb reeds 4!!!x contact opgenomen met hen om dit bedrag terug te vorderen.Op 8/1 ontving ik een mail van hen dat het bedrag zou terug gestort zijn. Dit bedrag is nergens terug te vinden. Ook de bank heeft dit nagekeken en kan nergens een terugbetaling van Ikea terug vinden. Ook niet op de Mastercard waarmee de bestelling betaald werd.Vorige week nam ik nogmaals telefonisch contact op met hen. Ik zou gecontacteerd worden door iemand van de boekhouding. Tot op heden heb ik wederom nog niets van hen vernomen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform