Terug

Terugbetaling CN's

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Mega

02/12/2024

Sinds oktober wacht ik op de terugbetaling van 2 bedragen 127,00 euro en 65,5 euro. Dit geeft een totaal van 192,50 euro. Blijkbaar is het niet voldoende om in de app het rekeningnummer te wijzigen, en gebeurt dit niet automatisch. Wekenlang is er op een rekeningnummer gestort dat al afgesloten is sinds 25 juni 2024. Sinds begin november heb ik gebeld hoe het zat met de terugbetalingen. Iedere keer kreeg ik als antwoord, deze week gaat het naar de juiste rekening. Pas op 20 november heeft een medewerker het rekeningnummer aangepast volgens Kelly, die ik vorige week op 26 november belde en volgens haar zou dit vorige week overgeschreven worden. Vandaag 2 december bel ik terug omdat deze bedragen nog steeds niet overgeschreven werden en An zei me dat er niets overgeschreven is en toen ik protesteerde gooide ze heel onbeleefd de lijn toe omdat ik volgens haar niet vriendelijk genoeg was. Wanneer gaat Mega nu eindelijk eens deze bedragen overschrijven op het bankrekeningnummer BE81 0004 6736 7824? Ondertussen werden deze bedragen wel van mijn klantrekening afgeboekt zonder betaling. Komt er niet snel een oplossing dan geef ik het door aan de juridische dienst van Test Aankoop.

Berichten (4)

Mega

Naar: A. C.

03/12/2024

Mega. Same Connectivity. Just Cheaper. Beste mevrouw Cnops, We contacteren u naar aanleiding van de klacht die we mochten ontvangen met volgend referentienummer: @@REF_ID@1e87ec44f806321b39@REF_ID@@. We merken hier op dat deze betalingen op het rekeningnummer dat zou zijn afgesloten sinds juni tot op heden nog niet zijn teruggekeerd. Normaal gezien keren deze automatisch terug en kan dan het nodige gedaan worden om de betalingen in orde te maken op het correcte rekeningnummer. Ik zal deze betalingen zelf opvolgen en van zodra deze zouden terugkeren het nodige doen om de terugbetaling te voorzien op het correcte rekeningnummer. We merken hier ook wel op dat we een betaling mochten ontvangen van dit rekeningnummer op 30/10/2024. Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen. Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen. We wensen je nog een prettige dag verder. Met vriendelijke groeten, Jens Team Mega ✉ info@mega.be ☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 Vr: 8u30-17u) Contacteer ons Ken je ons ambassadeur-systeem ? Je kan je voorschotfacturen en gegevens beheren via je online klantenzone myMega. Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen. We hechten veel belang aan de bescherming van je persoonlijke gegevens. Meer informatie kan je terugvinden in ons privacybeleid. Volg ons nu op FacebookInstagramTwitter Power Online SA BE0535.615.192 Rue Natalis, 2 - 4000 Liège [N65D4W-2P12N]

A. C.

Naar: Mega

03/12/2024

Als u op 30/10/24 een betaling van deze rekening hebt ontvangen dan weet u toch dat dit naar uw eigen rekening komt en dan vraag ik me af waarom het zo lang duurt eer ik die op mijn rekening kan krijgen. De rekening is officieel afgesloten bij Europabank op29/7/2024

Mega

Naar: A. C.

06/12/2024

Mega. Same Connectivity. Just Cheaper. Beste mevrouw Cnops, We contacteren u naar aanleiding van de klacht die we mochten ontvangen met volgend referentienummer: @@REF_ID@1e87ec44f806321b39@REF_ID@@. We merken hier op dat deze betalingen op het rekeningnummer dat zou zijn afgesloten sinds juni tot op heden nog niet zijn teruggekeerd. Normaal gezien keren deze automatisch terug en kan dan het nodige gedaan worden om de betalingen in orde te maken op het correcte rekeningnummer. Ik zal deze betalingen zelf opvolgen en van zodra deze zouden terugkeren het nodige doen om de terugbetaling te voorzien op het correcte rekeningnummer. We merken hier ook wel op dat we een betaling mochten ontvangen van dit rekeningnummer op 30/10/2024. Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen. Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen. We wensen je nog een prettige dag verder. Met vriendelijke groeten, Jens Team Mega ✉ info@mega.be ☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 Vr: 8u30-17u) Contacteer ons Ken je ons ambassadeur-systeem ? Je kan je voorschotfacturen en gegevens beheren via je online klantenzone myMega. Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen. We hechten veel belang aan de bescherming van je persoonlijke gegevens. Meer informatie kan je terugvinden in ons privacybeleid. Volg ons nu op FacebookInstagramTwitter Power Online SA BE0535.615.192 Rue Natalis, 2 - 4000 Liège [66DDXL-35DY2]

Mega

Naar: A. C.

02/01/2025

Mega. Same Connectivity. Just Cheaper. Beste mevrouw Cnops, We contacteren u naar aanleiding van het ontvangen van een klacht via Testaankoop met volgend referentienummer: @@REF_ID@1e87ec44f806321b39@REF_ID@@. Via deze weg willen we aangeven dat de betalingen die gebeurde op het foutieve rekeningnummer nog niet teruggekeerd zijn. We willen dus vragen of het zou kunnen dat deze betalingen alsnog ontvangen werden op het al dan niet afgesloten rekeningnummer. Normaal gezien zouden deze betalingen al een poos geleden moeten teruggekeerd zijn indien dit rekeningnummer effectief niet meer werkende zou zijn. Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen. Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen. We wensen je nog een prettige dag verder. Met vriendelijke groeten, Jens Team Mega ✉ info@mega.be ☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 Vr: 8u30-17u) Contacteer ons Ken je ons ambassadeur-systeem ? Je kan je voorschotfacturen en gegevens beheren via je online klantenzone myMega. Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen. We hechten veel belang aan de bescherming van je persoonlijke gegevens. Meer informatie kan je terugvinden in ons privacybeleid. Volg ons nu op FacebookInstagramTwitter Power Online SA BE0535.615.192 Rue Natalis, 2 - 4000 Liège [N65D4W-2P12N]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform