Sinds oktober wacht ik op de terugbetaling van 2 bedragen 127,00 euro en 65,5 euro. Dit geeft een totaal van 192,50 euro.
Blijkbaar is het niet voldoende om in de app het rekeningnummer te wijzigen, en gebeurt dit niet automatisch.
Wekenlang is er op een rekeningnummer gestort dat al afgesloten is sinds 25 juni 2024.
Sinds begin november heb ik gebeld hoe het zat met de terugbetalingen. Iedere keer kreeg ik als antwoord, deze week gaat het naar de juiste rekening. Pas op 20 november heeft een medewerker het rekeningnummer aangepast volgens Kelly, die ik vorige week op 26 november belde en volgens haar zou dit vorige week overgeschreven worden.
Vandaag 2 december bel ik terug omdat deze bedragen nog steeds niet overgeschreven werden en An zei me dat er niets overgeschreven is en toen ik protesteerde gooide ze heel onbeleefd de lijn toe omdat ik volgens haar niet vriendelijk genoeg was.
Wanneer gaat Mega nu eindelijk eens deze bedragen overschrijven op het bankrekeningnummer BE81 0004 6736 7824? Ondertussen werden deze bedragen wel van mijn klantrekening afgeboekt zonder betaling.
Komt er niet snel een oplossing dan geef ik het door aan de juridische dienst van Test Aankoop.