Terug

terugbetaling cashback

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

J. N.

Naar: SAMSUNG BENELUX

04/02/2025

Korte beschrijving van uw probleem In augustus vorig jaar 2024 kochten we een wasmachine bij Krëfel van Samsung. Deze voorzien van een cashback van 100 euro. Bij het invullen van de cashback online (binnen de geldheidsperiode) waren er geen problemen. Naarmate de deadline dichter kwam kreeg ik een mail dat de factuur niet deftig was geüpload. Toen heb ik meermaals de factuur geüpload in verschillende bestandsindelingen. Na dagen te sturen via WhatsApp met de klantendienst vertelde ze mij dat ik de leveringsbon had opgestuurd ipv de factuur en dat er in hun voorwaarde stond dat ze niets met de leveringsbon konden doen en goedkeuren. Echter het bestand dat ik doorstuurde was effectief de rekening/factuur die ik in Krëfel mee kreeg. Echter omdat er op te stond "te leveren op" werd in aanschouwd als leveringsbon. Ik heb dan recent weer een heel topic via WhatsApp gestart met Samsung waarbij ik een nieuwe factuur bij Krëfel ben gaan vragen en ook de effectieve leveringsbon heb doorgestuurd om hun duidelijk te maken dat de rekening die ik initieel doorstuurde geen leveringsbon was. Ondertussen zijn we weer enkele maanden verder en heb ik nog niets vernomen van de cashback.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform