Deze klacht diende ik in op 05/03/2023:Beste,Voor 27 augustus 2022 heb ik telefonisch contact met jullie dienst opgenomen om mijn cashback van 150€ aan te vragen. Jullie hebben mij hiervan een bevestiging gegeven maar ondertussen zijn we zes maanden verder en is er nog steeds geen sprake van de beloofde uitbetaling.Als ik telefonisch contact opneem, wordt er gezegd dat ze het probleem doorgeven maar ik word niet op de hoogte gehouden via e-mail. Ze weigeren mij om in cc te zetten. Met een duidelijke zucht zeggen ze dan dat ik maar naar de klachtendienst moet sturen waar ik wederom geen deftige reactie of uitleg krijg.Celcide bestaat volgens mij gewoon uit een stelletje oplichters! Sluit geen contract af met deze maatschappij.Dit was jullie antwoord: Hallo,Wij geven gevolg aan uw verzoek en bevestigen dat wij uw klacht aan de bevoegde dienst hebben doorgezonden. Een adviseur zal binnen een week telefonischcontact met u opnemen om de situatie met u door te nemen en u een passende oplossing te bieden.Met vriendelijke groetDe afdeling klanttevredenheid.EN TOT VANDAAG 02/07/2023? Ik ben niet opgebeld en mijn cashback is nog steeds niet teruggestort. Straks zijn we bijna een jaar verder. Dit is ronduit schandalig. Jullie maken loze beloftes en zijn totaal niet klantvriendelijk tenzij het is om geld af te troggelen. Ik wil zo snel mogelijk een effectieve oplossing. Op dit moment is jullie betrouwbaarheid volledig weg. Ik raad mensen aan om zich niet bij jullie te laten verzekeren.