Terug

TERUGBETALING CASHBACK 150euro

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. S.

Naar: Celside Insurance

02/07/2023

Deze klacht diende ik in op 05/03/2023:Beste,Voor 27 augustus 2022 heb ik telefonisch contact met jullie dienst opgenomen om mijn cashback van 150€ aan te vragen. Jullie hebben mij hiervan een bevestiging gegeven maar ondertussen zijn we zes maanden verder en is er nog steeds geen sprake van de beloofde uitbetaling.Als ik telefonisch contact opneem, wordt er gezegd dat ze het probleem doorgeven maar ik word niet op de hoogte gehouden via e-mail. Ze weigeren mij om in cc te zetten. Met een duidelijke zucht zeggen ze dan dat ik maar naar de klachtendienst moet sturen waar ik wederom geen deftige reactie of uitleg krijg.Celcide bestaat volgens mij gewoon uit een stelletje oplichters! Sluit geen contract af met deze maatschappij.Dit was jullie antwoord: Hallo,Wij geven gevolg aan uw verzoek en bevestigen dat wij uw klacht aan de bevoegde dienst hebben doorgezonden. Een adviseur zal binnen een week telefonischcontact met u opnemen om de situatie met u door te nemen en u een passende oplossing te bieden.Met vriendelijke groetDe afdeling klanttevredenheid.EN TOT VANDAAG 02/07/2023? Ik ben niet opgebeld en mijn cashback is nog steeds niet teruggestort. Straks zijn we bijna een jaar verder. Dit is ronduit schandalig. Jullie maken loze beloftes en zijn totaal niet klantvriendelijk tenzij het is om geld af te troggelen. Ik wil zo snel mogelijk een effectieve oplossing. Op dit moment is jullie betrouwbaarheid volledig weg. Ik raad mensen aan om zich niet bij jullie te laten verzekeren.

Berichten (1)

C. S.

Naar: Celside Insurance

03/08/2023

GRAAG EEN ANTWOORD AUB! Ik belde vandaag weer eens naar jullie dienst en het enigste dat ik te horen krijg, is dat de telefoniste deze situatie zelf schandalig vindt maar er niks aan kan doen. Er is geen adres of financiële dienst of wat dan ook waar een brief/mail naar gestuurd kan worden. Mijn geduld is op. Een cashback die normaal gezien binnen de twee maanden op je rekening zou moeten staan, is nog steeds niet vergoed een jaar later! Profiteurs en bedriegers lijkt mij. Ik neem verdere stappen als ik mijn geld niet terug krijg daar mag u zeker van zijn.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform