Beste,
Ik ben zakelijke klant bij BASE en heb op 18/09 een pre-order geplaatst voor een iPhone 17 Pro Max 512 GB, samen met een Mobile Business Smart-abonnement. Voor deze bestelling, waarvoor ik mij voor twee jaar bij Proximus verbind, betaalde ik €1479,99 (bestelnummer R4WEBSHOP047572862).
Deze bestelling werd echter door Proximus eenzijdig geannuleerd omdat ik geen identiteitsbewijs zou hebben doorgestuurd. Dit werd mij nooit gevraagd, wat jullie intussen ook hebben bevestigd en waarvoor jullie zich hebben verontschuldigd.
Daarna heb ik de webshop dagelijks gecontroleerd. Op 21/10 was het toestel opnieuw beschikbaar, waarna ik meteen opnieuw besteld (en betaald) heb: opnieuw hetzelfde toestel, opnieuw met een Mobile Business Smart-abonnement (bestelnummer R4WEBSHOP047691399).
Tot mijn verbazing moest ik deze keer €1579,99 betalen — €100 meer dan bij de oorspronkelijke pre-order. Het toestel is in tussentijd niet duurder geworden en het abonnement is identiek. Ik heb tot op vandaag (bijna 3 maand later) de €1479,99 van de geannuleerde bestelling nog steeds niet teruggekregen.
Aangezien de fout bij jullie lag — ik kreeg nooit een verzoek om mijn identiteitsbewijs aan te leveren en de annulatie gebeurde volledig buiten mijn controle — wil ik vriendelijk vragen om het prijsverschil van €100 te compenseren. Daarnaast heeft deze situatie ertoe geleid dat ik mijn pre-order ben misgelopen en aanzienlijk langer op mijn toestel heb moeten wachten.
Ik hoor graag zo snel mogelijk van jullie hoe dit kan worden opgelost.
Er is sinds lange tijd een ticket open bij jullie helpdesk (referentienummer 57512930), maar het raakt maar niet opgelost.
Met vriendelijke groeten,