Terug

Terugbetaling cadeaubon

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. C.

Naar: bol.com

31/05/2022

BesteOp 22 mei bestellen wij een trampoline twv €389, wij betalen met een cadeaubon.Enkele dagen later bemerken wij dat de bestelling werd geannuleerd door bol.com.Wij stellen vast dat diezelfde trampoline nu te koop staat voor €399, dit bij bol.com Wij willen deze bestellen maar kunnen deze niet bestellen aangezien ons bedrag van de cadeaubon niet werd terugbetaald.Op vrijdag 27 mei nemen wij telefonisch contact op met de klantendienst. Deze melden ons dat er een technische storing is en het geld maandag terugbetaald is.Op maandag bemerken wij dat er €38,81 werd gestort. Wederom terug contact opgenomen, deze persoon snapt het niet en geeft het door aan de financiële dienst. 'S avonds staat het volledige bedrag er nog steeds niet op en nemen voor de zoveelste maal contact op. Ineens is terug een technische storing zodat het geld niet terug kan betaald worden. Het zou er dinsdag opstaanVandaag dinsdag staat het geld nog steeds niet op mijn cadeaubon. Ik vraag hen de trampoline al op te sturen maar dat gaat zomaar niet. Ik kan perfect achteraf betalen wat in het verleden ook is gebeurd.En zo blijven ze maar verzinsels uitbrengen.

Berichten (4)

C. C.

Naar: bol.com

31/05/2022

Ondertussen is de trampoline die wij voor ogen hadden niet meer beschikbaar. Noch ons geld noch een trampoline hebben wij. Ik verwacht van jullie een trampoline aan dezelfde specificaties (kleur, diameter en type) voor het bedrag waarmee wij de oorspronkelijke trampoline wilde kopen.GroetenChristof

C. C.

Naar: bol.com

31/05/2022

Terugbetaling is ondertussen gebeurd maar de trampoline die wij voor ogen hebben is uiteraard niet meer leverbaar. Vorige week was er nog een actie van 25% korting op trampolines, aangezien onze cadeaukaart binnen de 4 uur (staat op jullie website) niet is uitbetaald konden wij geen nieuwe bestellen. Dit is ronduit jullie fout! Ik verwacht een serieuze compensatie! Ik wacht jullie antwoord af!

bol.com

Naar: C. C.

02/06/2022

DATA NOT AVAILABLE

C. C.

Naar: bol.com

02/06/2022

BesteHet bestelnummer betreft:1360838018Wij hebben de bon aangekocht speciaal voor de aankoop van een trampoline voor de dochter.Wij hebben op bol.com gezocht achter een trampoline binnen ons budget en vervolgens een cadeaubon aangekocht.De trampoline was 389 euro en was dus geannuleerd.Wij bemerken dat deze trampoline nu echter niet meer leverbaar is. Als wij onze centen op tijd terug hadden, hadden wij deze trampoline wel kunnen bestellen. Echter was er toen ook een actie van 25% op trampolines, ook deze hebben wij misgelopen.Het zou enorm fijn zijn dat jullie hier iets aan doen waardoor wij wel trampoline kunnen aankopen met deze cadeaubon, dit zonder opleg van ons.Groeten Christof


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform