Terug

Terugbetaling blijft uit na verblijf bij accomodatie van onvoldoende kwaliteit

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

C. V.

Naar: BOOKING.COM

18/09/2024

Geachte mevrouw/heer, Op heb ik bij u een verblijf geboekt met boekingsnummer 4941.684.507. Hiervoor betaalde ik 505 euro. Mijn verblijf vertoonde echter gebreken en voldeed niet aan de kwaliteit die ik redelijkerwijze mocht verwachten. Het gaat meer bepaald om een advertentie van luxe camping met 2 sterren waar 2 van de 3 nachten geen stromend water was. Daardoor kon er geen gebruik gemaakt worden van de wastafel, douches en toiletten. De foto's van de advertentie komen verder ook niet overeen met de realiteit maar dit is bijzaak op dit ogenblik. Van een luxe accomodatie met 2 sterren kan je uiteraard verachten dat een basis als water aanwezig is. Dit betekent dat ik een bedrag heb betaald voor een kwaliteit die ik niet gekregen heb. Er wordt steeds via de klantendienst doorverwezen naar de accomodatie zodat ik het zelf kan oplossen, maar na akkoord voor een gedeeltelijke terugbetaling krijg ik al 4 weken geen reactie meer van hen. Ik wil dan ook graag dat u als partij die mijn geld ontvangen heeft optreed naar behoren om dit geschil op te lossen. Het kan niet zijn dat een oplichter op jullie platform vrij spel krijgt door gewoon niet meer te reageren op mijn berichten of telefoons. Daarnaast heb ik van u een telefoonnummer gekregen, als ik dan een bewijs stuur van een bericht van datzelfde telefoonnummer, dan verwacht ik dat dit ontvankelijk verklaard wordt en dat ik niet achteraf te horen krijg dat een bericht via een telefoonnummer niet geldig is. Dit is met de mensen hun voeten spelen. Ik wil een volledige terugbetaling als compensatie gezien dit al 4 weken aansleept en ik hier al teveel tijd en energie in heb moeten steken zonder resultaat. Verder vind ik 50% zoals akkoord gekregen van de accomocatie van het bedrag nog steeds te weinig in vergelijking met het gebrek ter plaatse. En voor de duidelijkheid, na het schriftelijk akkoord heeft er tot op heden nooit een effectieve terugbetaling plaatsgevonden. Ik vraag u daarom om binnen de 5 dagen het bedrag van de reservering op mijn bankrekening te willen betalen. Met vriendelijke groet, Christina Van Damme Bijlagen: - Kopie bewijs akkoord gedeeltelijke terugbetaling van de accomodatie - Kopie bewijs van klacht voor geen stromend water 2 dagen na elkaar. Ik beschik ook over een video waarop duidelijk te zien is dat de kraan niet werkt, maar deze kan ik niet meesturen via deze weg gezien het bestand te zwaar is. Ik bezorg dit later met plezier via een andere manier. - Kopie betalingsbewijs

Bemiddeling door Testaankoop 29 september 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform