Terug

Terugbetaling blijft uit na retour

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. L.

Naar: EMMA Matelas

27/11/2023

Op 26/07 bestelde ik een droompakket. Hoofdkussen en matrasbeschermer werden vrij snel geleverd. Levering matras werd steeds uitgesteld na elk telefonisch contact. Vanaf mid september was Emma Matras amper bereikbaar via diverse kanalen. Enkel via Nederland kreeg ik soms iemand te pakken. Half oktober alles geannuleerd en hoofdkussen en matrasbeschermer teruggestuurd. Terugbetaling kwam er na een aantal boze telefoontjes. Matras werd, ondanks annulatie, aangeboden voor levering begin november die ik geweigerd heb. Matras werd teruggestuurd en tot nu toe (eind november) heb ik dat geld nog niet terug. Ze beweren dat het geld teruggestort is maar dat Klarna het tegenhoudt. Klarna vindt hierover niks terug dus Emma Matras liegt. Ze zijn mij 700€ verschuldigd en weigeren mijn dossier af te handelen. Dit kan absoluut niet!! In België zijn ze telefonisch niet bereikbaar dus ik moet telkens naar Nederland bellen wat mij ondertussen ook al tientallen euro's kost. Dit bedrijf is allesbehalve professioneel en klantvriendelijk. Dit kan absoluut niet door de beugel!

Berichten (1)

EMMA Matelas

Naar: T. L.

29/11/2023

Hallo Sara, Bedankt dat je contact met ons hebt opgenomen, we helpen je graag verder. Helaas komt het e-mailadres dat je hebt gebruikt om contact met ons op te nemen niet overeen met het e-mailadres dat is opgeslagen in je bestelling. Om redenen van gegevensbescherming kunnen wij u alleen van informatie voorzien als wij de volgende informatie van u hebben ontvangen om uw identiteit te kunnen verifieren: - Uw bestelnummer. - E-mailadres dat is opgeslagen in uw bestelling. - Factuuradres. Je kunt ook contact met ons opnemen met het e-mailadres dat je hebt gebruikt bij je bestelling en je verzoek in deze e-mail beschrijven. Zodra we deze informatie hebben ontvangen, zullen we je verzoek direct in behandeling nemen. Nog een fijne dag. Groetjes, Heba ? s:www.emma-matras.be ☎ +32-023201501 ? service@emma-matras.be Deze e-mail bevat vertrouwelijke informatie. Wanneer je deze mail ten onrechte ontvangen hebt, neem contact met ons op en verwijder deze e-mail. Het doorsturen van deze e-mail aan derden is niet toegestaan. Op Ma, 27 Nov om 4:00 PM , Klachtenbox schreef:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform