Ik heb via de website van Orange een smartphone besteld (samsung galaxy S23). Deze bestelling dateert van 13/01. Ik zou deze aankrijgen binnen de 48 uur. aangezien ik de bestelling zaterdag geplaatst heb, heb ik dinsdag avond pas contact opgenomen met de klantendienst. Ik had namelijk nog steeds geen verzendbevestiging gekregen, laat staan mijn smartphone. Wel had ik al een order bevestiging. (natuurlijk kan een bestelling altijd vertraging oplopen).Bij de klantendienst kreeg ik te horen dat ik met Bpost contact moest opnemen omdat het toestel zou verzonden zijn. Na contact met Bpost (de volgende dag) bleek er geen verzending op mijn naam te zijn.Hierna teruggebeld naar Orange met deze mededeling. Nu kreeg ik te horen dat mijn bestelling in wacht is gezet. ze konden me niet zeggen wanneer de bestelling geaccepteerd zou worden en dus kon verzonden worden.Omdat ik mijn smartphone nodig heb voor het werk en ik geen vooruitzichten kreeg over mijn bestelling, heb ik deze geannuleerd.Tot op heden heb ik nog steeds geen bewijs dat de bestelling is geannuleerd. Ik heb meermaals gebeld voor de stand van zaken maar telkens krijg ik iets anders te horen. Ofwel dat de bestelling niet is geannuleerd, ofwel dat de back office er mee bezig is, ofwel dat ze niets kunnen zeggen,...Alleszins gebeurd er niet veel. Ik wil enkel een bevestiging dat mijn bestelling geannuleerd is en een verwachte terugbetalingsdatum. Dit kunnen ze niet geven zeggen ze. Ondertussen hebben ze wel mijn geld (649 euro). dat gaat dan weer wel vlotOok zijn ze enkel telefonisch bereikbaar waardoor ik op geen enkele manier bewijs kan verkrijgen. Heb dit meermaals gevraagd, maar krijg geen mailadres. Dit maakt het ook weer onzeker en frustrerend.Wat ik dus wil is ASAP: Een bewijs van annulatie met een datum van de te verwachten terugbetaling.