Terug

Terugbetaling blijft aanslepen.. payconiq

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. H.

Naar: VINTED

22/06/2023

Beste,Op 24 maart bestel ik schoenen via vinted. De persoon stuurt deze op, allemaal in orde. Ik krijg de schoenen thuis gestuurd maar zijn in veel slechtere staat dan verteld door de verkoper. Hierdoor stuur ik de schoenen retour en zou ik mijn geld terugkrijgen via payconic.. hier begint alles. Ze houden me constant aan het lijntje sinds toen, meerdere keren klantendienst gecontracteerd maar ze blijven vragen voor mijn bank gegevens.. dit vind ik al niet kunnen. Uiteindelijk heb ik ze toch doorgestuurd. Dan beloven ze alles in orde te maken maar hier komt niets van. Ze blijven uitstellen en hun excusere.. dit is al bijna 3 maanden bezig en het moet stoppen! Ik ben het beu.

Berichten (21)

VINTED

Naar: S. H.

22/06/2023

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: S. H.

22/06/2023

Bonsoir Merci pour votre interaction Je suis vraiment désolé pour ce problème Pourriez-vous nous expliquer votre réclamation encore et nous ferions de nos mieux pour vous aiderMerci pour votre compréhension et bonne nuitRayen L'équipe Vinted

S. H.

Naar: VINTED

22/06/2023

Ik heb gisteren nogmaals geprobeerd via jullie klantendienst in de app.. ze vragen weeral voor mijn bank details. Ik heb deze al gegeven. Los het intern op aub..

VINTED

Naar: S. H.

22/06/2023

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: S. H.

23/06/2023

Hi, Stijn, This message confirms that we received your email.The answer to your request will be sent to your email address.Yours sincerely,Guoste Team Vinted

S. H.

Naar: VINTED

24/06/2023

Ik heb mijn bankdetails doorgestuurd in het begin.. ik heb meerdere malen uitstel bericht ontvangen aangezien het te druk was voor jullie.. plots bericht afgesloten en kan ik niet meer antwoorden.. ik start een nieuw bericht en ik moet alles opnieuw doen! Wat een service zeg! Doe gewoon jullie werk en stort mijn terugbetaling! Ik ga jullie niet mijn bankdetails doorsturen van 2 maanden e.. komaan wat een bedrijf... volgens de details op mijn account zou de terug betaling uitbetaald zijn maat dit is niet zo en er is nog niks veranderd

VINTED

Naar: S. H.

24/06/2023

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: S. H.

24/06/2023

Hello,Thank you for contacting us.Could you please provide your username? I'll be more than happy to help you.I'll be waiting for your response within 24 hours.Talk soon,Aiste Team Vinted

S. H.

Naar: VINTED

24/06/2023

Stijnh0gnoul

VINTED

Naar: S. H.

24/06/2023

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: S. H.

24/06/2023

Hallo liebes Mitglied, vielen Dank fa¼r deine Nachricht. Es sieht so aus, als ha¤ttest du uns bereits a¼ber dieses Problem informiert. Wir arbeiten derzeit daran und werden deine Anfrage so schnell wie ma¶glich beantworten.Im Moment brauchst du uns nicht noch einmal a¼ber das Problem zu informieren. Warte einfach auf unsere Antwort - so ka¶nnen wir dein Problem viel schneller la¶sen. Vielen Dank fa¼r deine Geduld!Liebe Gra¼aŸeDas Vinted-Team

VINTED

Naar: S. H.

25/06/2023

Hey!Bedankt voor je berichtje.Het lijkt erop dat we dit probleem al hebben ontvangen. We zijn ermee bezig en komen zo snel mogelijk bij je terug met een antwoord.Het is niet nodig om dit probleem opnieuw te melden - wacht zo geduldig mogelijk op ons antwoord, zodat wij ondertussen het probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen.Bedankt voor je geduld!Het Vinted-team

VINTED

Naar: S. H.

25/06/2023

Hi, Je hebt recentelijk contact opgenomen met het Vinted Community Support team.Beoordeel de prestaties van ons team: s:www.vinted.nl/hcf/51211769/1688162766/f34cc92518bb1880d6cb73b2a97628d4Het ontvangen van jouw feedback is voor ons de enige manier om te verbeteren, dus wees alsjeblieft eerlijk.Het Vinted Team

S. H.

Naar: VINTED

21/07/2023

Weeral een maand later... en geen antwoord, geen bericht, geen terugbetaling... hoe moeilijk kan het zijn..Aub maak er werk van.. als ik moet betalen moet het allemaal binnen termijnen zijn.. typisch!

VINTED

Naar: S. H.

21/07/2023

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: S. H.

21/07/2023

Hello !I'll be happy to help you with this. I just need a bit more info though - could you please send me a screenshot of the problem or tell me exactly what happens when you try to login?Once I have more details, I'll investigate and come back with an answer to you.Please provide the requested information within 24 hours. Otherwise, we will consider your problem solved.Thanks!Marwen Team Vinted

VINTED

Naar: S. H.

22/07/2023

Hello,  I'm here to follow up on your inquiry.  As you haven't replied to our previous message during the given time frame, we're bound to close this conversation thread.If you ever have any trouble on Vinted, don't hesitate to check our Help centre for the answers to all your questions:www.vinted.nl/helpRegards,  Med Ali Team Vinted

S. H.

Naar: VINTED

22/07/2023

Plz.. just read everything above.. i have explaned everthing 10 times.. always bank account details need to be provided.Shame for such a firm.

VINTED

Naar: S. H.

22/07/2023

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: S. H.

22/07/2023

Hey!Bedankt voor je berichtje.Het lijkt erop dat we dit probleem al hebben ontvangen. We zijn ermee bezig en komen zo snel mogelijk bij je terug met een antwoord.Het is niet nodig om dit probleem opnieuw te melden - wacht zo geduldig mogelijk op ons antwoord, zodat wij ondertussen het probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen.Bedankt voor je geduld!Het Vinted-team

VINTED

Naar: S. H.

25/07/2023

Hi, Je hebt recentelijk contact opgenomen met het Vinted Community Support team.Beoordeel de prestaties van ons team: s:www.vinted.nl/hcf/52627046/1690729789/a220475231dfed0c859902fc144fbb49Het ontvangen van jouw feedback is voor ons de enige manier om te verbeteren, dus wees alsjeblieft eerlijk.Het Vinted Team


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform