Beste,ik retourneerde op 4/5/2023 een Dyson Haardroger. Op 5/5/2023 werd deze retour ontvangen door Dyson. We kregen hiervan de bevestiging op mail dd 16/5/2023 waarin Dyson de ontvangst bevestigt en de terugbetaling voorzien binnen 14 dagen vnaf 5 mei.Beste mevrouw Saegerman,Hartelijk dank voor de terugkoppeling. Wij hebben uw pakket via:https://jouw.postnl.nl/track-and-trace/3SOMZF0817765-NL-8000CB op 05-05 ontvangen.Wanneer uw product door ons is ontvangen zal uw restitutie automatisch in gang gezet worden, en zult u dit ontvangen binnen 14 werkdagen (afhankelijk van welke bank) op het account van herkomst.Bedankt voor u medewerking!Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd wens ik u een prettige dag toe. dossiernummer:08197367Met vriendelijke groet, Mark Sebastian Dyson Support Benelux/Op 31/5/23 vraag ik nog eens naar de terygbetaling maar het antwoord is: Beste mevrouw Saegerman,Hartelijk dank voor de terugkoppeling. Wij hebben uw pakket via:https://jouw.postnl.nl/track-and-trace/3SOMZF0817765-NL-8000CB op 05-05 ontvangen. Omdat het om een handmatige terugboeking gaat duurt het helaas langer dan normaal. Mijn excuses hiervoor.Uw dossier is geëscaleerd en in behandeling bij de administratie afdeling. Zij zullen zo spoedig mogelijk met een update komen.Bedankt voor u medewerking!Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd wens ik u een prettige dag toe. dossiernummer:08021019Met vriendelijke groet, Mark Sebastian Dyson Support Benelux.Op 3/6/2023 nog steeds geen terugbetaling. Ik verwijs hen naar de consumentenwetgeving verkoop of opstand waarbij de terugbetaling van een retour binnen termijn vn 14d moet gebeuren. Hun antwoord: Geachte,We hebben uw klacht doorgestuurd naar onze administratieve afdeling.Er wordt alles aan gedaan om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen.Het spijt ons voor de vertraging.Wij wensen U alvast een prettig weekend.Vriendelijke groeten,Belinda - Dyson Benelux