Terug

Terugbetaling bestelling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. T.

Naar: ZALANDO

21/07/2023

Beste,Op 24/09/2022 plaatste ik een bestelling op Zalando. Ik had deze betaald voordat deze bezorgd was via overschrijving.Na volledige retournering heb ik nooit een terugbetaling ontvangen.Na meer dan 30 keer te bellen en verschillende emails te sturen over een tijdspanne van bijna een jaar is er nog niets gebeurd.ik ben op de hoogte dat er eerst een terugbetaling was gebeurd naar een fout rekening nummer daarna hebben ze zogezegd een terugbetaling gedaan op 29/12/2022 naar mijn rekeningnummer.Na verschillende keren te bellen naar mijn bank is hier niets van terug te vinden op mijn rekening. Telkens als ik hier voor terugbel wordt dit zogezegd bezorgd aan de desbetreffende afdeling. Na 10 maanden hebben zij nog niets gedaan.Ik ben het meer dan beu om nog energie te stoppen in het callcentrum alsook gaat het om een bedrag van boven de 200 euro. Hopelijk kan ik via deze weg toch nog iets verwezenlijken.ps. Ze kunnen bij Zalando geen betaalbewijs bezorgen? Ik heb wel een bevestiging van een medewerker dat dit gestort is op mail.

Berichten (2)

N. T.

Naar: ZALANDO

07/08/2023

Reminder

N. T.

Naar: ZALANDO

07/08/2023

Reminder


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform