Terug

Terugbetaling bestelling (niet geleverde pizza's)

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

O. R.

Naar: UBER Eats

25/06/2025

Geachte mevrouw/heer, Op vrijdag 13 juni heb ik 3 pizza's besteld die tussen 20h en 20h30 zouden geleverd worden. Deze werden nooit geleverd waarvoor ik op dezelfde avond een duidelijke klacht op jullie platform heb ingediend. (zij bijlage) Aangezien ik wel degelijk thuis was en alsook met jullie chauffeur gesproken heb, die geen pizza's bij zich had, verwacht ik dan ook een terugbetaling van 48,69 euro voor de niet geleverde bestelling. Ik stel via deze weg Uber Eats in gebreke voor niet geleverde diensten en vraag dan ook de onmiddellijke terugbetaling van 48,69 euro op mijn kredietkaart rekening. Met vriendelijke groet, Olivier Rohart Bijlagen: • Kopie ingediende klacht • Kopie kredietkaartrekening betaling pizza

Bemiddeling door Testaankoop 30 juli 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform