Beste Testaankoop,
Hierbij de reactie die ik naar de klant heb verzonden:
Beste Karen,
Dank je wel voor jouw bericht. Ik heb een bericht van testaankoop binnen gehad betreft jouw melding.
Gisteren en vandaag heb ik je geprobeerd te bellen maar helaas kreeg ik je niet aan de lijn.
Ik heb tussentijds navraag gedaan bij Sunny Cars voor de vragen die ik voor jou heb ingediend.
Op 29-08 heb ik deze direct voor jou ingediend nadat ik je terugkoppeling heb ontvangen. Zoals ik eerder aan je heb aangegeven kan het tot 30 werkdagen duren voordat we een reactie van Sunny Cars mogen verwachten.
Sunny Cars heeft nog geen reactie ontvangen van het verhuurbedrijf, ze zijn er inmiddels wel mee bezig maar wachten nog op antwoord.
Wat ze wel aangaven aangezien ik tussendoor contact heb opgenomen is dat het bedrag van € €1854.30 eerst betaald dient te worden en dan kan je deze bij Sunny Cars indienen.
Zij werken volgens deze procedure welke ook in hun voorwaarden omschreven staat.
Ik heb een e-mail van Sunny Cars ontvangen die ik hieronder toevoeg waar je direct op kan reageren als je het gevraagde bedrag betaald hebt.
Beste Gina,
Bedankt voor de schademelding aan de huurauto van je klant.
Namens en in opdracht van Sunny Cars GmbH vergoeden wij graag het ingehouden eigen risico, mits er aan de onder punt 6 van de algemene reisvoorwaarden van Sunny Cars GmbH genoemde voorwaarden is voldaan.
Om het bedrag snel te kunnen uitkeren vragen wij je om gebruik te maken van ons online schadeformulier:
s:service.sunnycars.com/DamageReport/?resId=14026039hash=A72A2D80D443701BCC8390F7E0B429F6PageType=0
Je kunt de link doorsturen aan je klant zodat deze als huurder van de auto aan ons kan doorgeven wat er precies is beschadigd en hoe de schade is ontstaan. Ook vragen we om direct onderstaande documenten te uploaden. Op deze manier kunnen wij de aanvraag zeer snel behandelen.
- Eindfactuur van de verhuurpartner ter plaatse
- Betaalbewijs (bv creditcardafschrift)
- Huurcontract
- Schaderapport van de verhuurpartner ter plaatste
- Politierapport (indien beschikbaar)
Hartelijk dank voor je medewerking! Zodra het dossier bij ons compleet is keren we het schadebedrag direct aan de klant uit. Mochten er nog aanvullende vragen zijn of zaken ontbreken, dan nemen we hiervoor contact op met de klant.
NB: Uiteraard kun je ook per post of e-mail de declaratie aan ons toesturen, houd dan wel rekening met een verwerkingstermijn van een aantal weken.
Met vriendelijke groet,
Patricia
Customer Care Expert
Sunny Cars
Ik ga ervan uit je voldoende te hebben geinformeerd en als ik reactie krijg over de andere vraag neem ik weer contact met je op.
Namens Sunweb wens ik je voor nu een mooi weekend toe.
Vriendelijke groet,
Gina
Customer Aftercare
tel. +32 32577951
Aan Zo, 5 Okt om 1:00 PM , Sunweb customersupport@sunweb.be schreef:
Beste reiziger,
Bedankt voor je e-mail. We hebben deze ontvangen en geregistreerd onder referentienummer 4107830. Wij nemen jouw e-mail zo snel mogelijk in behandeling.
Als jouw e-mail over een klacht na thuiskomst gaat, streven we ernaar binnen 6 weken te reageren.
Vriendelijke groet,
Afdeling Customer Support
Aan Zo, 5 Okt om 1:00 PM , Klachten klachten@test-aankoop.be schreef: