Beste Karen,
Dank je wel voor jouw reactie.
Ik kan mij voorstellen dat je het bedrag van €1854,30 niet wilt betalen. Dit heb ik ook besproken met Sunny Cars.
Helaas hebben zij een vaste werkwijze zoals ik al eerder heb uitgelegd. Dit bedrag dien je zelf te betalen en zal het door Sunny Cars worden vergoed als je de link die ik in de vorige email heb meegestuurd invult.
Deze werkwijze staat ook beschreven in de autohuurvouchers die je via ons hebt ontvangen:
• WA/BA-VERZEKERING volgens de wettelijk geldende standaard: Totale dekking
EUR 50,000,000. Materiële schade EUR 50,000,000. Letselschade EUR 50,000,000
• AANVULLENDE WA/BA-VERZEKERING van 10 miljoen Euro
• CDW-VERZEKERING (schade aan de huurauto): inclusief zonder eigen risico
• TP-VERZEKERING (diefstal van de huurauto): inclusief zonder eigen risico
• TERUGBETALING VAN SCHADE AAN GLAS, BANDEN, BODEM (INCL.
OLIECARTER EN KOPPELING) EN DAK VAN DE HUURAUTO. HET IS DUS NIET
NODIG HIERVOOR LOKAAL EEN EXTRA VERZEKERING AF TE SLUITEN
• TERUGBETALING DOSSIERKOSTEN VAN SCHADEAFHANDELING
• VERGOEDING VAN DE SLEEPKOSTEN BIJ EEN ONGEVAL OF TECHNISCH
MANKEMENT
TERUGBETALING GLAS-BANDEN-BODEM-DAKSCHADE DOOR SUNNY CARS
• Schade aan glas-banden-bodem of dak (GBBD) van de huurauto zal de lokale
verhuurpartner aan u doorberekenen. Dit bedrag is echter gedekt via de all-in prijs van
Sunny Cars. Na thuiskomst kunt u het schadebedrag eenvoudig bij ons claimen via
het declaratieformulier dat u vindt onder s:www.sunnycars.nl/contact/ .
Terugbetaling is gegarandeerd, mits aan de voorwaarden voldaan uiteraard. Deze
vindt u terug in de bijlage bij de voucher of in de Algemene Voorwaarden.
Het is niet mogelijk om deze kosten kwijt te schelden.
De compensatie van de andere kosten worden op dit moment nog besproken door Sunny Cars en het autoverhuurbedrijf.
Hier kan ik helaas nog geen uitspraak over doen, zodra we hierop antwoord ontvangen neem ik uiteraard weer contact met je op.
Ik ga ervan uit je voldoende te hebben geinformeerd en ik wens je een fijne dag toe.
Vriendelijke groet,
Gina
Customer Aftercare
tel. +32 32577951
Aan Do, 16 Okt om 6:00 PM , Sunweb customersupport@sunweb.be schreef:
Beste reiziger,
Bedankt voor je e-mail. We hebben deze ontvangen en geregistreerd onder referentienummer 4154031. Wij nemen jouw e-mail zo snel mogelijk in behandeling.
Als jouw e-mail over een klacht na thuiskomst gaat, streven we ernaar binnen 6 weken te reageren.
Vriendelijke groet,
Afdeling Customer Support
Aan Do, 16 Okt om 6:00 PM , Klachten klachten@test-aankoop.be schreef: