Terug

terugbetaling (deels) geannuleerde bestelling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. V.

Naar: Elektro Lommelen

20/04/2024

Beste,we bestelden op 26/02/2022 (jawel, 2022) een inbouwoven + inbouwmicrogolf.De oven werd binnen een normale termijn geleverd, maar op de microgolfoven bleef het wachten.Gedurende bijna 2 jaar werden we aan het lijntje gehouden (uw toestel wordt binnen 3 weken verwacht...) tot we in januari/2024 gevraagd hebben het toestel te annuleren en ons geld terug te krijgen.Hiervoor de nodige stappen genomen/documenten ingevuld.3 maanden verder hebben we nog steeds geen terugbetaling gezien opnieuw worden we aan het lijntje gehouden (volgens ons systeem is dit in orde, we zullen het manueel nakijken).Dit zijn geen foutjes, of slechte organisatie.Dit is misdadig.Ter info: Communicatie hierrond (rechtstreeks met Elektro Lommelen) gebeurde met mijn vrouw - via email noorkie@hotmail.com

Berichten (1)

N. V.

Naar: Elektro Lommelen

11/05/2024

Beste,is het mogelijk om te antwoorden aub?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform