Terug

Terug defect na reparatie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Uitvoering van werken

Klacht

P. B.

Naar: Dynafix

25/11/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 22/04/2025 heb ik mijn iPhone ter reparatie opgestuurd. Ik kon géén foto's meer maken met het fototoestel aan de voor- en achterzijde. Na een analyse bij jullie werd gemeld dat het display, microfoon en camera dient vervangen te worden. Bij de prijsofferte heb ik ook géén digitaal schrijven ontvangen van de garantievoorwaarden. Het was de keuze tussen 540€ reparatiekosten of een nieuwe iPhone kopen van 1000€. Aangezien de iPhone maar 1,5 jaar oud was hebben we gekozen voor reparatie. Echter, ik stelde op 17/11/2025 vast dat de camera opnieuw niet werkt en dus geen foto's kon nemen. Daarbij kreeg ik een melding op de GSM dat de camera géén origineel onderdeel was! Om deze reden wil ik ook het serienummer ontvangen van de vervangen onderdelen, zodat ik ze op echtheid kan controleren bij Apple. Ik verzoek u alsnog onverwijld de iPhone onder de herstelgarantie te laten repareren op uw kosten. Gelieve te willen reageren binnen de 5 dagen om verdere afspraken te maken om dit praktisch af te handelen. Bij gebreke hieraan, zal ik verdere stappen ondernemen om mijn rechten te vrijwaren. Met vriendelijke groet, Patrick Bollen Bijlagen: - service report

Bemiddeling door Testaankoop 10 december 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform