Geachte mevrouw/heer,
Op [09/10/2024], [heb een bed via ikea gekocht, maar dat voldeed niet aan men eisen dus heb ik het geretourneerd. bestelnummer: 1470891660 ]
Ik stel echter vast dat [ik tot op heden 12/12/2024 nog altijd mijn geld niet terug heb na wekelijkse telefonisch contact te hebben met ikea klantendienst elke persoon zij dat dit binen de week inorde komt maar de week erna zij andere
collega dat zijn collega niks heeft veranderd aan mijn dossier eventuele dossiernummers 10829774 en 10833537
].
Dit heeft geleid tot [dat die mij bijna 2maanden aan het lijntje houden heel onrespectvol dit ]
Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen [veerwacht ik op zen minste een compensatie dat ik online iets mag kopen met een voucher van hun.].
Met vriendelijke groeten, Frank Van Camp
Bijlage:
- Kopie factuur
- Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht