Terug

terug betaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. A.

Naar: Decathlon

19/03/2024

Geachte heer/mevrouw,Op 27 januari jongstleden plaatste ik een bestelling bij Decathlon Nederland voor een t-shirt, welke ik reeds in de winkel te Kerkrade had betaald. Tot mijn grote teleurstelling moet ik u mededelen dat ik tot op heden, 17 februari, het bestelde t-shirt nog steeds niet heb ontvangen.Na herhaaldelijk contact te hebben opgenomen met Decathlon Kerkrade, werd mij meegedeeld dat mijn bestelling zoek was geraakt. Desondanks werd mij verteld dat er in de winkel wel een exemplaar voorradig was, echter diende ik dit opnieuw aan te schaffen. Er werd mij verzekerd dat het bedrag van mijn oorspronkelijke bestelling zou worden teruggestort.Helaas moet ik constateren dat, ondanks mijn talloze telefoontjes, ik tot op heden nog steeds geen terugbetaling heb ontvangen. Op 29 februari, na mijn tweede telefoongesprek hierover, werd mij gevraagd mijn rekeningnummer door te sturen, aangezien ik beschik over een Belgische betaalpas. Op 1 maart heb ik dit opnieuw gedaan, waarbij mij werd verzekerd dat de terugbetaling handmatig zou plaatsvinden.Tot mijn verbazing ontving ik vandaag een e-mail waarin mij opnieuw werd gevraagd om mijn rekeningnummer door te sturen. Inmiddels heb ik vrijdag opnieuw contact metdecathlon opgenomen om dit aan te kaarten. Nu wordt mij verteld dat ik een formulier moet invullen, aangezien zij op een andere wijze niet meer kunnen werken. Dit is mij in voorgaande gesprekken niet medegedeeld en ik begin mij zorgen te maken over de gang van zaken.Ik heb het gevoel dat de medewerkers niet op de hoogte zijn van mijn situatie en dat er sprake is van onduidelijkheid binnen uw organisatie. Dit wekt bij mij het gevoel op dat er met mijn klacht en geld wordt gespeeld, wat mij zeer ontevreden stemt. Bovendien werd mijn verzoek om een leidinggevende aan de telefoon te krijgen geweigerd, wat mijn frustratie alleen maar vergroot.Ik hoop oprecht dat u mij kunt helpen om mijn €34,99 terug te ontvangen. Het is voor mij van groot belang dat deze kwestie spoedig wordt opgelost en dat ik alsnog mijn geld terugkrijg voor het niet ontvangen t-shirt.In afwachting van uw spoedige reactie verblijf ik,Met vriendelijke groet,tessy appeltants

Berichten (1)

Decathlon

Naar: T. A.

20/03/2024

HalloDe klant heeft een bestelling geplaatst bij decathlon.nl en niet bij decathlon.be Wij hebben hier jammer genoeg geen zicht op. Je kan de contactgegevens vinden bij de volgende link: s:help.decathlon.nl/hc/nl Sportieve groet,SarahBen je tevreden met onze hulp?Klik op de smiley of klik hier om feedback te geven. (s:decathlon-be-nl.custhelp.com/cita/login/redirect/account/questions/detail/lvl/3/i_id/7665134_li/I6eQQRUrSKkItOi2SfIWh3DWM3btbAIOqZnBDbdYsfqlRm1oyTp85IG6MPJyEiHBor0vs8B5Pl2vLeL1_PXtQC2bmG7W3Ngo2HNIoyJICjLY0BuVf72zq__HuWWTBj~H9NSNOYoywvFub9f3~w0CXQ**) --------------------JOUW AANVRAAG: Klacht - terug betaling - (CPTBE01989088-06)Je aanvraag is geregistreerd als 240319-004048[---002:007754:48379---] test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden/test-aankoop.be/klagenrivacy (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) Je aanvraag is geregistreerd als 240319-004048[---002:007754:48379---]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform