Terug

terug betaling van verzekerde schade

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. G.

Naar: Celside Insurance

11/08/2023

beste, ik heb jaren geleden een verzekeringscontract afgesloten voor een chromebook tegen schade en breuk.dit toestel heeft ongeveer 2 jaar geleden schade geleden en werd gedekt onder de polis en deze is zelfs door celside insurance goedgekeurd in december 2021.de terugbetaling komt niet, nadat ik zelfs een bestek heb moeten laten maken voor celside omdat deze een officieel bestek moesten hebben van een officiele hersteldienst.dit heeft nog eens 60 euro gekost. de schade terugbetaling gaat over een goedgekeurd bedrag van 301 euro, zonder de bestek kosten uiteraard.ik heb al 10 tallen keren gebeld en 18 maal een officiele telefonische melding laten opmaken door hun dienst en telkens gaan ze dit opnemen met de boekhouding en hun overste.10 tallen mails en al 3 maal een document terug gestuurd gekregen, wat ik nogmaals moest invullen.de gewone mails met de vraag hoe het zit met terugbetaling, worden zelfs niet beantwoord.wanner ik tegenwoordig bel, zijn de lijnen altijd bezet en word het contact verbroken.

Berichten (5)

Y. G.

Naar: Celside Insurance

30/08/2023

beste, nog steeds geen antwoord mogen ontvangen

Y. G.

Naar: Celside Insurance

30/08/2023

beste, nog steeds geen antwoord mogen ontvangen

Y. G.

Naar: Celside Insurance

08/09/2023

Beste, op 1 september heb ik een antwoord ontvangen via mail.Jullie hebben hierin laten weten dat jullie mijn ontevredenheid bekeken hebben, samen met de datums van al mijn mails. hierin word aangegeven dat jullie de situatie betreuren. ik heb hierop geantwoord, maar nu is het weer stil en er gebeurt, zoals gewoonlijk helemaal NETS.

Y. G.

Naar: Celside Insurance

08/09/2023

Beste, op 1 september heb ik een antwoord ontvangen via mail.Jullie hebben hierin laten weten dat jullie mijn ontevredenheid bekeken hebben, samen met de datums van al mijn mails. hierin word aangegeven dat jullie de situatie betreuren. ik heb hierop geantwoord, maar nu is het weer stil en er gebeurt, zoals gewoonlijk helemaal NETS.

Y. G.

Naar: Celside Insurance

21/09/2023

Beste, duidelijk dat er weer niets meer mee gedaan word.ik krijg weer een mail terug gestuurd dat ik een document moet invullen, dit heb ik al meerdere malen gedaan en alles is al lang gekend bij jullie. zeer veel mails en telefoons, meldingen via jullie dienst aan de boekhouding, zonder enig resultaat. zelfs telefonisch krijg ik niemand meer aan de telefoon en word het contact verbroken, nadat er gezegd word dat alle medewerkers in gesprek zijn. via deze weg dus ook geen reactie of vooruitgang.Bij deze zal ik dan verder kijken om na 2 jaar toch nog een terugbetaling te kunnen krijgen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform