Terug

terug betaling prepaid bij overlijden

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

F. D.

Naar: BASE

30/07/2024

Beste, een tijdje geleden is mijn moeder helaas overleden. Zij had een gsm met een BASE prepaid 2015 sim kaart. Op die kaart staat nog 27,44 Euro beltegoed. Ik heb de klantendienst van BASE gecontacteerd om een refund van dit tegoed te vragen en dan dit gsm nummer te schrappen. Het blijkt nu dat die terugbetaling via een website moet gebeuren . Maar dit werkt enkel is als dit nummer is overgezet naar een andere provider . Als alternatief werd mij voorgesteld om zelf dit beltegoed dan maar op te gebruiken. Het moet duidelijk zijn dat geen van deze twee oplossingen doenbaar is met het nummer van een overleden persoon. Ik wil enkel maar dat dit nummer geschrapt wordt en het tegoed ( min eventuele adminstratiekosten ) aan de erfgenamen van moeder wordt terug gegeven. hoogachtend, Francis Desiron .

Berichten (2)

BASE

Naar: F. D.

06/08/2024

Beste,Wij bevestigen de ontvangst van deze klacht.We zullen de klant informeren en dit dossier sluiten.Met vriendelijke groeten,AngelikaBASE SupportConfidential - Limited

F. D.

Naar: BASE

09/08/2024

Beste Angelika, het antwoord dat ik van u ontving is exact hetzelfde als ik al kreeg van jullie klantendienst en dat aanleiding was tot deze klacht. Ik begrijp dat jullie web applicatie helaas geen rekening houdt met het feit dat in sommige situaties , zoals een overlijden, mensen kunnen kiezen om een mobiel nummer gewoon stop te zetten en niet over te dragen naar een andere provider. Maar in dat geval zou het toch moeten kunnen dat jullie dit op een manuele manier oplossen. Groeten, Francis Desiron

Bemiddeling door Testaankoop 20 augustus 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform