Beste meneer Van de Vondel,
Bedankt voor het delen van uw opmerkingen. Uw feedback helpt ons om onze dienstverlening bij Helan continu te verbeteren.
Naar aanleiding van uw vraag hebben we de algemene voorwaarden van Dentalia Up nogmaals bekeken. Uit uw dossier blijkt dat u vorig jaar al toelichting heeft ontvangen over uw aansluiting bij Dentalia Up.
Het klopt dat de vergoeding voor de Kanker Waarborg Zware Ziekten enkel van toepassing is wanneer de diagnose van kanker gesteld wordt na de aansluitingsdatum bij Dentalia Up. Dit is een voorwaarde om de betaalbaarheid van de verzekering te waarborgen, waardoor we hierop helaas geen uitzonderingen kunnen maken.
Wel hebt u recht op de reguliere tussenkomsten voor preventieve tandzorg, herstellende tandzorg, parodontologie, tandprothesen, tandimplantaten en orthodontische behandelingen.
Voor meer informatie hierover verwijs ik u graag naar de algemene voorwaarden van Dentalia Up die u bij uw aansluiting ontvangen hebt.
Hebt u verder nog vragen over de terugbetalingen, uw ziekenfondsdossier of uw verzekeringsproducten? Dan kunt u steeds terecht op uw ziekenfonds via:
Het contactformulier op: s:www.helan.be/nl/contacteer-ons/stel-ons-je-vraag/Telefonisch op 02 218 22 22 (ma-do: 8u30-17u; vr: 8u30 tot 16u30).Vragen over je ziekenfonds of verzekering? Klik hier: s:www.helan.be/nl/contacteer-ons/Je kan ook de (nieuwe) app “Mijn Helan” gebruiken die je kan downloaden in je app store
Met vriendelijke groet,
Helan Ombudsman
www.helanziekenfonds.be
Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be
Verzonden: dinsdag 8 oktober 2024 11:00
Aan: Ombudsman (Helan) ombudsman@helan.be
Onderwerp: Terug betaling Dentalia voor kankerpatient
CAUTION: This email originated from outside of the organization (