Terug

terug betaling bon

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: VANDEN BORRE

02/11/2020

BesteOp 28 oktober kocht ik in de winkel te Kuurne een gsm en wilde een aankoopbon van €75 inruilen.Deze sprak nog tot 11/12/2020.Wat bleek nu, die bon werd reeds ingewisseld,correctie uitbetaald op een rekeningsnummer die niet het mijne is.Na dit gemeld te hebben aan Vanden Borre kreeg ik als antwoord dat ze niks meer kunnen betekenen voor mij.Tot hier mijn verhaal.

Berichten (5)

VANDEN BORRE

Naar: M. V.

03/11/2020

Beste,Deze waardebon werd in de winkel afgedrukt en het rekeningnummer werd door de verkoopster genoteerd voor terugbetaling op de rekening.In bijlage vind je de waardebon waarop het rekeningnummer vermeld werd dat in de winkel opgegeven werdDeze terugetaling werd op 20/12/2019 uitgevoerd. We kunnen deze betaling helaas niet meer ongedaan maken.Vriendelijke groeten,DominiqueConsumentendienst02 334 00 01www.vandenborre.be10 garanties voor 100% vertrouwen- Uw Akte van Vertrouwen -

M. V.

Naar: VANDEN BORRE

03/11/2020

BesteKunt u mij dan ook aantonen dat dit op mijn naam gebeurd is.Trouwens er worden geen tegoedbonnen uitbeaald ,dit werd reeds meermaals gezegd.gegroet

VANDEN BORRE

Naar: M. V.

06/11/2020

Beste,Een waardebon wordt in uitzonderlijke gevallen wel terugbetaald. De winkel noteert in zo een geval het rekeningnummer op de waardebon.Dit is ook wat er met jouw waardebon gebeurde.We hebben uiteraard geen bewijs dat dit rekeningnummer op jouw naam staat dit is echter wel het rekeningnummer dat in de winkel opgegeven werd bij de aanvraag voor terugbetalingVriendelijke groeten,DominiqueConsumentendienst

M. V.

Naar: VANDEN BORRE

06/11/2020

Beste, Uw redenering houdt geen steek en het vermelde rekeningsnummer werd mij op 28/10/2020 gegeven door Lynn,medewerkster in de winkel te Kuurne.Ik wil ook nog graag vermelden dat in de gebruiksvoorwaarden staat:een aankoopbon is niet inwisselbaar voor geld.Gegroet.

VANDEN BORRE

Naar: M. V.

26/11/2020

Beste,We hebben jouw mail goed ontvangen.We hebben wat meer tijd nodig om je vraag te beantwoorden. Zodra wij meer nieuws hebben, contacteren we je opnieuw.Bedankt voor je geduld!Fijne dag verder,DominiqueConsumentendienst02 334 00 01www.vandenborre.be10 garanties voor 100% vertrouwen- Uw Akte van Vertrouwen -


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform