Terug

Ter plaatse bijbetalen bovenop reservering booking

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

C. N.

Naar: BOOKING.COM

10/10/2024

Korte beschrijving van uw probleem Op 23/09 check ik in in hotel pier marina te bodrum in turkije. 3 u na inchecken krijg ik bericht om naar de receptie te komen. Hier wordt mij verteld dat de hoteleigenaar niet akkoord gaat met mijn reservering gemaakt bij booking voor een bedrag van 142,50€.Dit was voor de periode 23/09 tot 02/10. Een booking reeds gemaakt in mei van dit jaar.hij vroeg voor deze periode een extra van 456€. Anders moest ik maar een ander hotel zoeken. Heb dit dan ook betaald vermits ik geen andere opties had.booking was niet te bereiken. Bij thuiskomst klacht neergelegd bij booking en ook de nodige documenten doorgestuurd, sinds een week krijg ik geen antwoord meer van booking

Berichten (1)

Bemiddeling door Testaankoop 19 oktober 2024

BOOKING.COM

Naar: C. N.

24/02/2025

------------------------------------ Martin Bergmann (CS Global) 24 feb 2025 12:26 CET Dear Madam/Sir, Firstly, please accept our sincere apologies for the unintended delay in coming back to you. In response to the above-referenced claim, please find attached our response. Please respond to the current message (cs.relations.emea@booking.com) for future correspondence on this file. Kind regards, Martin B. Senior Relations Specialist Booking.com Customer Service Team Copyright © 1996–2025Booking.com. All rights reserved This e-mail was sent byBooking.com, Herengracht 597, 1017 CE Amsterdam, Netherlands [YM5JM0-L9NJ2]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform