Geachte mevrouw/heer,
Op 02/09/25 heb ik van u de hierboven vermelde factuur ontvangen voor een bedrag van € 376,26.
Dat moet echter een vergissing zijn: Er word mij ten onrechte restwaarde korting aangerekend voor een bedrag van 196,67 aangerekend. Op 07/01/2025 heb ik een toestelkorting gekregen dit via een promotie namelijk als ik een extra sim kaartje zou nemen en dit gedurende een jaar niet zou opzeggen. Op 03/03/2025 ben ik ingegaan op jullie tijdelijke promotie gratis one+ voor 6 maanden op proef. Dit heb ik opgezegd op 24/08/2025 daar deze optie voor mij niet veel waarde had.
Ik heb telefonisch contact met jullie opgenomen die beweerd dat ik mijn contract gewijzigd heb op 24/08/2025. Bij deze ik heb mijn contract NIET gewijzigd betreft de extra sim kaart deze heb ik nog steeds, ik heb enkel jullie tijdelijke one+ actie stopgezet.
Ik betwist die factuur dan ook en vraag u om ze na te kijken.
In afwachting van uw reactie betaal ik het niet-betwiste gedeelte van de factuur, namelijk € 179,59 en dit onder voorbehoud van al mijn rechten.
Met vriendelijke groet,
Castille Peter