Geachte mevrouw/heer,
Betreft: Jean Van Camp
Geachte,
Na verkoop van de ouderlijke woning werd het door verkoper en koper getekende overnamedocument op 06 maart 2024 aan uw diensten overgemaakt.
Dit gebeurde op uw vraag nogmaals via e-mail op 10 april. Op 20 april ontvangen we de eindafrekeningen gas & elektriciteit. Voor beide ontvangen wij de ons verschuldigde bedragen op 02 mei.
Groot is dan ook onze verbazing als er op 07 mei en 10 mei respectievelijk een bedrag van 36,60€ en 43,77€ door u wordt geïnd via de inmiddels door ons geschorste domiciliëring. Telefonisch contact met uw klantendienst laat niet toe deze betalingen te identificeren. Nadat we de betreffende rekeninguitreksels hebben doorgestuurd blijken deze betalingen te zijn geïnd voor hetzelfde leveringsadres maar voor een ander klantnummer en dus klant. Uw laatste e-mail dateert inmiddels van 22 mei waarin u vraagt of deze betalingen wel correct werden toegewezen en of er een correctie dient te gebeuren. Per kerende bevestigen wij nogmaals dat deze betalingen ten onrechte zijn geïnd en vragen we een onmiddellijke restitutie. Sindsdien hebben we van u diensten geen enkele verdere reactie, laat staan een terugbetaling mogen ontvangen. Via deze weg dringen wij nogmaals aan op de onmiddellijke terugbetaling van de som van 80,73€. Bijkomend schatten wij dat dat er minstens 2,5 uur van onze tijd is verloren gegaan aan dit door u veroorzaakt probleem. Naast de onmiddellijke terugbetaling van de verschuldigde som, vinden we dan ook dat een korrekte compensatie gepast zou zijn. Mijn ouders worden binnenkort 87 jaar en zouden zonder mijn tussenkomst ongetwijfeld geen verdere actie hebben ondernomen.