Terug

TEN ONRECHTE FACTURATIE HUUR TOESTELLEN

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. V.

Naar: Telenet

24/01/2023

Beste, Voor mijn zaak Facilero BV , heeft Telenet nooit een installatie uitgevoerd door weigering technieker. Desondanks krijg ik nog altijd de facturatie aangerekend van huur decoders. Begrijpe wie kan ? Ik heb dit gemeld aan telenet ( zie bijlage ) maar tot op heden zonder gevolg. Integendeel ik wordt vervolgt een incassobureau .Kan Telenet nu eens eindelijk de nodige correcties uitvoeren en deze facturen laten annuleren .

Berichten (3)

Telenet

Naar: G. V.

06/02/2023

Klantennummer: 1152363636Beste meneer, mevrouw, Wij bevestigen graag de ontvangst van uw klacht. Wij hopen snel bij u terug te komen met meer informatie. Met vriendelijke groeten, Heidi TelenetDit is een automatische mail. Gelieve hier niet op te antwoorden. Wilt u toch reageren op dit bericht? Dan kunt u dit doen via ons webformulier op www.telenet.be/contact

G. V.

Naar: Telenet

07/03/2023

Beste,Tot op heden nog geen antwoord van u ontvangen? Quid ?

Telenet

Naar: G. V.

07/03/2023

Klantennummer: 1152363636Beste meneer, mevrouw, Wij bevestigen graag de ontvangst van uw klacht. Wij hopen snel bij u terug te komen met meer informatie. Met vriendelijke groeten, Heidi TelenetDit is een automatische mail. Gelieve hier niet op te antwoorden. Wilt u toch reageren op dit bericht? Dan kunt u dit doen via ons webformulier op www.telenet.be/contact


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform