geachte,sinds 01/12/2022 nieuwe klant. (te betalen maandelijks voorschot 300 EUR)Begin januari 2023 ontving ik 2 sms-jes met de melding van te betalen facturen. Echter nog geen factuur ontvangen. Alle e-mails nog eens bekeken of ik deze niet over het hoofd gezien hebben, echter geen mailberichten met factuur van Engie.Website bekeken en idd. er stond een openstaand saldo van 2 x 300 EUR. Echter geen detail van desbetreffende facturen...Ook gezien dat er een typfout in het e-mail adres stond.......Gebeld naar Engie om te melden dat ik niet kon betalen omdat ik geen facturen ontvangen heb en ook vermeld dat er een tikfout stond in m'n e-mail adres. (daardoor ontving ik waarschijnlijk geen e-mail met factuur.....)op 11/01/2023 heb ik onmiddellijk de 600 EUR betaald. op 13/01/2023 een bedankingsmail ontvangen van Engie om m'n e-mail adres door te geven. (geen bevestigingsmail van correctie van verkeerd getypt e-mail adres ..... maar een bedankingsmail .......)07/02/2023 voorschotfactuur ontvangen per mail. Echter hier staan aanmaningskosten bij voor een bedrag van 7,50 EUR.13/02/2023 gebeld naar Engie en uitgelegd dat deze ten onrechte aangerekend werden. De vriendelijke dame gaf me gelijk en zei dat deze kost inderdaad niet kan. Bij hen werd de fout gemaakt....Echter de aanmaningskost kon niet worden geschrapt omdat de factuur nog niet betaald was. Dit was niet mogelijk in hun systeem..... Ik mocht na betaling van de factuur terug contact opnemen met de vraag om de 7,50 EUR te schrappen. Factuur werd betaald voor 300 EUR ipv 307,50 EUR, zoals afgesproken.25/02/2023 gebeld naar Engie met de vraag of de 7,50 EUR kan geschrapt worden. Neen, niet mogelijk......Ik vroeg hem waar ik kon een klacht indienen. Bij de ombudsdienst. Toen heb ik uitgelegd dat ik Testaankoop ging contacteren.hierbij mijn vraag of jullie kunnen de 7,50 EUR laten schrappen a.u.b.Bij voorbaat hartelijk dank.mvg,Gryspeert Chris