Terug

Temu beweert dat de producten geleverd zijn, maar dat is niet zo.

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. B.

Naar: Temu

22/03/2024

Temu beweert dat de producten geleverd zijn, maar dat is niet zo. Een van de speeltjes die ik kocht viel in mijn brievenbus, dus het werd succesvol geleverd (speelgoed ter waarde van €2,16 met trackingnummer #PO-020-01939757056632503). Het kampeermes ter waarde van €16,98 werd succesvol geleverd via Bpost (trackingnummer: LD602128173BE).Maar de volgende producten met trackingnummer zijn niet bij mij geleverd: Colis Prive Trackingnummer: R7810171738401B9140PostNL Trackingnummer: 3SJIBU014753938PostNL Trackingnummer: 3SJIBU014753990PostNL Trackingnummer: 3SJIBU013437276Totale waarde van niet-geleverde producten: €366,75.Al deze pakketten ontbreken en zijn nooit bij mij afgeleverd. Desondanks beweert Temu dat ik ervoor getekend heb. Ik weet niet hoe de vermeende handtekening door wie is gezet, ik ben hier net komen wonen en ik weet niet wie het pakket heeft ontvangen en zelfs niet of het is afgeleverd. Daarom verzoek ik dat kopieën van de vermeende handtekening(en) aan mij worden bezorgd.Dit pakket was verloren gegaan en het geld was al terugbetaald, Temu heeft alleen het bedrag van dit pakket terugbetaald (Het is niet bekend waarom ze alleen dit pakket hebben terugbetaald) : PostNL Trackingnummer: 3SJIBU015949613 Totaal: €40,10 terugbetaald.Ik wil dat deze niet-bezorgde pakketten teruggestuurd worden.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform