Hierbij wil ik, als langdurige klant met een autoverzekering bij VAB, formeel mijn ongenoegen uiten over de wijze waarop ik recentelijk ben bijgestaan, of beter gezegd, het gebrek daaraan. Dit betreft een incident dat plaatsvond op donderdagavond 18 januari. Die bewuste avond viel mijn wagen met nummerplaat 1XNG022 in panne, net na het verlaten van een tunnel en op de afrit van de snelweg Antwerpen ter hoogte van de verlaten indurstriezone in Lillo. Ik nam onmiddellijk contact op met uw diensten, vertrouwend op een snelle en efficiënte respons, zoals opgenomen in de voorwaarden van mijn polis. Hoewel mij werd verzekerd dat er snel hulp onderweg was via verschillende automatische smsen, vond ik mezelf, na het treffen van de nodige veiligheidsmaatregelen zoals het aantrekken van een fluovest en het plaatsen van een gevarendriehoek, wachtend in de ijzige kou. Meer dan 1.5 uur later, tijdens de koudste nacht van het jaar, ontving ik plots een nieuw bericht dat er alsnog niemand zou komen en dat ik contact moest opnemen met de FAST van de politie. Dit late bericht en de suggestie om als jonge vrouw alleen in een ongure buurt nabij de haven van Antwerpen te wachten op de politie, vond ik zeer ongepast en gevaarlijk. De situatie was dermate ernstig dat ik bijna onderkoeld raakte. De volgende dag werd het nog erger toen mij werd meegedeeld dat ik eerst zelf de kosten moest voorschieten, ondanks de belofte dat VAB actie zou ondernemen zodra het betalingsbewijs was ontvangen. Tot mijn frustratie was mijn auto op vrijdagavondnog steeds niet in de garage, en bij navraag kreeg ik te horen dat het transport van Hoboken naar Wetteren vertraging kon oplopen tot zaterdag of zelfs maandag. Hierbij bevestig ik dat het nu dinsdagochtend is en mijn wagen nog steeds niet in de garage is aangekomen. Deze gang van zaken vind ik ronduit onaanvaardbaar. Als trouwe klant, die jaarlijks zijn lidmaatschapsgeld betaalt, verwacht ik een hoger niveau van dienstverlening, zeker in noodsituaties. Ik verzoek daarom een grondige uitleg voor deze tekortkomingen in service en een passende compensatie voor de geleden ongemakken en kosten.