Beste,Ik heb gisteren een nieuwe wasmachine gekocht en opgehaald. Net zoals corona voorschrijft mooi alles via internet en afgegaan op de referenties op internet.Mijn papa was zo lief om dit reeds te installeren toen ik thuiskwam. Wat blijkt? De trommel is veeeeel te klein voor mijn was. Ik krijg daar de was van mijn gezin absoluut niet in gedaan. Contact opgenomen met Electro Loeters Borsbeek en het is tegen het beleid om dit terug te nemen alhoewel ik wel duidelijk aangeef dat ik een duurder toestel onmiddellijk bij jullie wil aankopen. Ik ben zeer teleurgesteld ?. IK zit met een nieuwe wasmachine waar ik met mijn gezin niets mee kan doen en er is geen manier om dit op te lossen. Alles is er nog. De aansluitingsdarm zit zelfs nog in de verpakking. Het toestel staat gewoon al op zijn plaats……Gekocht: AEG L6FB86BGP1Gewenst:AEG L8FBE96SNa twee maal te mailen zonder antwoord terug contact opgenomen met jullie klantendienst. De uitleg die ik van jullie krijg is dat als de transportbouten van de trommel los zijn deze niet meer kunnen worden vastgemaakt en er geen retour kan gebeuren.Ik heb zonet met 2 van jullie concurrenten gebeld, het hele verhaal uitgelegd en volgens hun kan dit perfect. In ieder geval bij hun. Het is dus geen kwestie van niet kunnen maar van niet willen. De transportbouten zijn er nog en kunnen dus perfect opnieuw vastgemaakt worden. Dit kan echt gelden als dienstverlening naar klanten toe moet ik zeggen! Ik zal niet nalaten om mijn verhaal zoveel mogelijk onder de mensen rond te brengen want dit vind ik schandalig, zeker omdat ik een ander, duurder toestel bij jullie wil kopen.Nu mag je nog de goedkoopste zijn maar dan betaal ik liever iets meer voor een beter service!MvgAnn