Terug

Teleurstellende service en foutieve info

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. D.

Naar: Elektro Loeters N.V.

03/11/2020

Beste,Ik heb gisteren een nieuwe wasmachine gekocht en opgehaald. Net zoals corona voorschrijft mooi alles via internet en afgegaan op de referenties op internet.Mijn papa was zo lief om dit reeds te installeren toen ik thuiskwam. Wat blijkt? De trommel is veeeeel te klein voor mijn was. Ik krijg daar de was van mijn gezin absoluut niet in gedaan. Contact opgenomen met Electro Loeters Borsbeek en het is tegen het beleid om dit terug te nemen alhoewel ik wel duidelijk aangeef dat ik een duurder toestel onmiddellijk bij jullie wil aankopen. Ik ben zeer teleurgesteld ?. IK zit met een nieuwe wasmachine waar ik met mijn gezin niets mee kan doen en er is geen manier om dit op te lossen. Alles is er nog. De aansluitingsdarm zit zelfs nog in de verpakking. Het toestel staat gewoon al op zijn plaats……Gekocht: AEG L6FB86BGP1Gewenst:AEG L8FBE96SNa twee maal te mailen zonder antwoord terug contact opgenomen met jullie klantendienst. De uitleg die ik van jullie krijg is dat als de transportbouten van de trommel los zijn deze niet meer kunnen worden vastgemaakt en er geen retour kan gebeuren.Ik heb zonet met 2 van jullie concurrenten gebeld, het hele verhaal uitgelegd en volgens hun kan dit perfect. In ieder geval bij hun. Het is dus geen kwestie van niet kunnen maar van niet willen. De transportbouten zijn er nog en kunnen dus perfect opnieuw vastgemaakt worden. Dit kan echt gelden als dienstverlening naar klanten toe moet ik zeggen! Ik zal niet nalaten om mijn verhaal zoveel mogelijk onder de mensen rond te brengen want dit vind ik schandalig, zeker omdat ik een ander, duurder toestel bij jullie wil kopen.Nu mag je nog de goedkoopste zijn maar dan betaal ik liever iets meer voor een beter service!MvgAnn

Berichten (3)

Elektro Loeters N.V.

Naar: A. D.

03/11/2020

besteMet de beste wil willen wij het toestel omruilen, maar enkel indien hettoestel in volledige verpakking zit (zie ook algemene voorwaardenwww.loeters.be).Gezien het toestel al gea¯nstalleerd is door de klant, kunnen wij toestelspijtig genoeg niet terugnemen.Onze verkoper heeft dit ook duidelijk vermeld aan de klant. De klant heeftdus geen recht van klagen.Gelieve de klacht binnen 7 dagen te verwijderen van de website van TestAankoop gezien deze dus geen enkel nut heeft.dank UMet vriendelijke groetenSofieElektro Loeters059/33 16 25Op di 3 nov. 2020 om 16:12 schreef

A. D.

Naar: Elektro Loeters N.V.

03/11/2020

Beste,Nu moet jij me eens uitleggen hoe je een toestel kan bekijken langs de binnenzijde als deze nog in de volledige verpakking zit?MvgAnn

Elektro Loeters N.V.

Naar: A. D.

01/12/2020

BesteREEDS DERDE MAILZIE ONDERSTAANDGRAAG REACTIE---------- Forwarded message ---------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform