Terug

teleurstellende klantendienst

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. H.

Naar: Touring

30/06/2023

ik belde touring ivbm een panne met de wagen. de 1ste keer dat ik belde werd het signaal onderbroken, de 2de keer dat ik beld kreeg ik iemand aan de lijn die alles netjes opschreef, also dacht ik, want toen ik de link via sms van hun kreeg merkte ik op dat ze het verkeerde huisnummer hadden opgeschreven, ik belde,3de keer, dus terug om dit te melden en ze gingen dit aanpassen, toen merkte ik op dat ze de verkeerde stad hadden opgeschreven, enkel de straat was juist. moest ik dus voor de 4de keer terugbellen om dit te melden en nu zou het volgens hun wel juist zijn. na een aantal minuten bekeek ik de link weer om te zien hoelang de pechverlener nog achterwege zou zijn en merkte ik op dat het adres helemaal niet aangepast was, er stond wel de naam van de dienst die zou komen takelen en via google vond ik hun telefoonnummer en belde hen rechtstreeks om het juist adres door te geven, zij wisten mij te vertellen dat waar ik me bevond veel te ver is en niet zouden komen. voor 5de keer bel ik terug naar touring, nu beginnen de frustraties, het meisje aan de telefoon vond dit heel eigenaardig en ging met de collega's in overleg en zette me in wacht, in tussentijd krijg ik telefoon van onbekend nummer en dan melding dat ik een voivemail heb, ik kwam terug uit wacht en dat meisje zei dat er iemand al een tijdje onderweg was en dus zo meteen ging aankomen. na het gesprek luisterde ik naar de voicemail en dat was ook touring om te melden dat ze niemand vonden om te depaneren tot zo net en dat het nog een anderhalf uur ging duren. na zoveel telefoontjes en wachten vond ik het wel genoeg, frustraties alom en afspraken gemist, op eigen houtje heb ik de wagen dan maar thuis gekregen en vandaar belde ik voor de 6de keer om het adres te wijzigen, deze persoon die ik toen aan de lijn kreeg leek me een jonge buitenlandse jobstudente met weinig ervaring en zeer weinig begrip voor klantenservice, want hij kon me niet laten uitspreken wat er juist gebeurd was en wat er nu zou moeten gebeuren, want terwijl ik mijn uitleg aan het doen was werd ik onderbroken door hem en beschuldigd dat ik naar de pechverlener moest bellen ( die ik nooit aan de lijn heb gehad, maar dat kon hij niet weten want hij liet me niet uitspreken) waarop ik in frustrerende toon zei dat hij mij eerst moet laten uitspreken, en wat heen en weer geroep gooide hij de telefoon neer, ik belde dus voor de 7de keer terug en kreeg hem, zonder dat ik het wist) weer aan de lijn, en zie dat zijn vorige collega me niet liet uitspreken waarop hij promt zei, ja dat was ik en nu gaat gij luisteren. hoe gaat gij mij kunnen helpen als je niet weet waarover het gaat, gij laat me niet uitspreken, zei ik, nee gij gaat naar me luisteren, zei hij, ik zei uw klantenservice word opgenomen dat weet ge toch he, zei ik, kan me niet schelen was het antwoord en weer gooide hij af, dus voor de 8ste keer belde ik terug en toen kreeg ik een volwassen persoon aan de lijn die wel mijn heel verhaal aanhoorde en mij heeft kunnen helpen en alles aangepast heeft,.....hoop ik, want ik wacht nu nog steeds op pechverhelping, we zijn nu al 4uur verder. dus bij deze laat ik weten dat de klantendienst zeer ondermatig is, hier zitten geen paar rotte appels in de mand maar eerder een paar goede en de rest is rot.

Berichten (1)

Touring

Naar: W. H.

12/07/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform