Terug

Teleurstellende klantendienst verlening!

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. B.

Naar: H&M - Hennes et Mauritz

29/06/2023

Ik bestel, al zeer geruime tijd (heel veel) bij H&M. Afgelopen periode met zeer teleurstellende leveringen. Meermaals niet geleverd worden, de ene keer smijten ze het op mijnen hof (buren nemen het weg om te vermijden dat het “verdwijnt”). Pakket staat afgeleverd op 27/6 9u41… ik heb doorgegeven dat indien niet thuis, afleveren bij de buren en zelfs een extern afleverpunt indien dat geen optie was… ik kom thuis, niks voor de deur… ik mail H&M met de vraag waar er afgeleverd werd volgens Bpost… ze bellen mij… ik stel dezelfde vraag, ze beweren bij mij thuis… meer dan 150€ aan kinderkledij voor de zomer… de dame aan de mijn begint te roepen dat ze geen “vermiste” pakketten meer terugbetalen en ik maar een pick up locatie moest kiezen ipv thuislevering! Ik heb al een pakket gemist THUIS vorig jaar, enige tijd later bestel ik pakket en levering op het werk… geen levering… en stond afgeleverd tijdens kantooruren en we zitten daar met veel volk… niks in brievenbus… krijg mail, ge moet het laten leveren op uw thuisadres… opnieuw 3e keer op een jaar tijd, geen levering! Nadat de dame van de klantendienst roepen en tierend telefoon afgooit, vraag ik naar de desbetreffende mail waarin ze beweren dat ik nog enkel mag bestellen via extern afhaalpunt, geen reactie… enkel een mail waarin staat “ Zoals wij eerder hebben vermeld hebben wij besloten geen vermiste pakketten meer te vergoeden. Om die reden zullen wij voor deze bestelling geen terugbetaling kunnen verwerken. We begrijpen dat je teleurgesteld zult zijn en bieden onze excuses aan voor het ongemak.” Toevallig op die dag staat er in mijn account levering 27/6 - 9u41 en dan plots levering 28/6 - 18u45…Ik ben GOEDE klant - sinds 18/5 voor 900€ aan kledij besteld en betaald DIT JAAR… en dan krijg ik dit als service! Een onbeleefde dame die roept en tiert en telefoon afgooit “wij betalen NIKS meer terug”… ben zwaar gedegouteerd! Lever zoals doorgegeven aan Bpost! En draag verantwoordelijkheid ipv mensen anoniem te bellen en dan af te blaffen!!! Ik zal mijn volgend pakket ook kunnen vergeten zeker?! (Reeds besteld enkele dagen na deze bestelling) Hoor dit vaker en vaker!!

Berichten (11)

H&M - Hennes et Mauritz

Naar: N. B.

29/06/2023

Dank je wel om ons te contacteren!We hebben je e-mail goed ontvangen en komen zo snel mogelijk bij je terug. Heb je sneller antwoord nodig? Bezoek onze klantenservice pagina's.Vind je antwoord hierWe komen snel bij je terug,HM KlantenserviceThe information contained in this e-mail message may be privileged, confidential, and protected from disclosure. Any unauthorized use, printing, copying, disclosure or dissemination of this communication may be subject to legal restriction or sanction. If you think that you have received this e-mail message in error, please reply to the sender and delete this message from your computer.

N. B.

Naar: H&M - Hennes et Mauritz

03/07/2023

Nog steeds geen antwoord?! Wel bellen om te vermelden dat jullie geen enkele terugbetaling doen en telefoon neergooien maar oplossing voorstellen is niet aan de orde!

H&M - Hennes et Mauritz

Naar: N. B.

03/07/2023

Dank je wel om ons te contacteren!We hebben je e-mail goed ontvangen en komen zo snel mogelijk bij je terug. Heb je sneller antwoord nodig? Bezoek onze klantenservice pagina's.Vind je antwoord hierWe komen snel bij je terug,HM KlantenserviceThe information contained in this e-mail message may be privileged, confidential, and protected from disclosure. Any unauthorized use, printing, copying, disclosure or dissemination of this communication may be subject to legal restriction or sanction. If you think that you have received this e-mail message in error, please reply to the sender and delete this message from your computer.

N. B.

Naar: H&M - Hennes et Mauritz

10/07/2023

En opnieuw blijft dit onbeantwoord.Je belt de klantendienst en enige dat ze zeggen is “we betalen niets terug” maar ze zoeken niet eens naar een oplossing. En gooien dan de telefoon neer… 900€ aan kleding gekocht is duidelijk niet voldoende om op een normale klantendienst te rekenen. Ik zal die 152€ dan ook niet betalen, iets teveel om te laten vallen en niets te hebben ontvangen. @testaankoop, kunnen jullie hier mee in ondersteunen? Bedankt alvast!

H&M - Hennes et Mauritz

Naar: N. B.

10/07/2023

Dank je wel om ons te contacteren!We hebben je e-mail goed ontvangen en komen zo snel mogelijk bij je terug. Heb je sneller antwoord nodig? Bezoek onze klantenservice pagina's.Vind je antwoord hierWe komen snel bij je terug,HM KlantenserviceThe information contained in this e-mail message may be privileged, confidential, and protected from disclosure. Any unauthorized use, printing, copying, disclosure or dissemination of this communication may be subject to legal restriction or sanction. If you think that you have received this e-mail message in error, please reply to the sender and delete this message from your computer.

N. B.

Naar: H&M - Hennes et Mauritz

27/07/2023

And again geen enkele reactie.Ik doe het nodige voor verdere stappen te ondernemen…

H&M - Hennes et Mauritz

Naar: N. B.

27/07/2023

Dank je wel om ons te contacteren!We hebben je e-mail goed ontvangen en komen zo snel mogelijk bij je terug. Heb je sneller antwoord nodig? Bezoek onze klantenservice pagina's.Vind je antwoord hierWe komen snel bij je terug,HM KlantenserviceThe information contained in this e-mail message may be privileged, confidential, and protected from disclosure. Any unauthorized use, printing, copying, disclosure or dissemination of this communication may be subject to legal restriction or sanction. If you think that you have received this e-mail message in error, please reply to the sender and delete this message from your computer.

N. B.

Naar: H&M - Hennes et Mauritz

14/08/2023

Blijven alles negeren… Bedrag zal niet worden betaald… ben benieuwd hoe jullie te werk gaan als jullie de betaling willen “afdwingen”… dan zullen jullie wel responsief zijn! Ik kijk ernaar uit!

H&M - Hennes et Mauritz

Naar: N. B.

14/08/2023

Dank je wel om ons te contacteren!We hebben je e-mail goed ontvangen en komen zo snel mogelijk bij je terug. Heb je sneller antwoord nodig? Bezoek onze klantenservice pagina's.Vind je antwoord hierWe komen snel bij je terug,HM KlantenserviceThe information contained in this e-mail message may be privileged, confidential, and protected from disclosure. Any unauthorized use, printing, copying, disclosure or dissemination of this communication may be subject to legal restriction or sanction. If you think that you have received this e-mail message in error, please reply to the sender and delete this message from your computer.

N. B.

Naar: H&M - Hennes et Mauritz

14/08/2023

Blijven alles negeren… Bedrag zal niet worden betaald… ben benieuwd hoe jullie te werk gaan als jullie de betaling willen “afdwingen”… dan zullen jullie wel responsief zijn! Ik kijk ernaar uit!

H&M - Hennes et Mauritz

Naar: N. B.

14/08/2023

Dank je wel om ons te contacteren!We hebben je e-mail goed ontvangen en komen zo snel mogelijk bij je terug. Heb je sneller antwoord nodig? Bezoek onze klantenservice pagina's.Vind je antwoord hierWe komen snel bij je terug,HM KlantenserviceThe information contained in this e-mail message may be privileged, confidential, and protected from disclosure. Any unauthorized use, printing, copying, disclosure or dissemination of this communication may be subject to legal restriction or sanction. If you think that you have received this e-mail message in error, please reply to the sender and delete this message from your computer.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform