Terug

Telent: Probleem word niet opgelost

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Dienstonderbreking

Klacht

Y. B.

Naar: Telenet

17/11/2024

Beste, Helaas krijgen we het probleem met telenet maar niet opgelost, ik heb ze al zoveel gebeld dat niet meer bij te houden hoeveel, ik klachtenmail gestuurd maar hup dan hoor je ze niet meer en blijven we problemen hebben met ons internet en dan hebben we duidelijk gezegd, we betalen niet meer tot het in orde is en wij betalen niet gezien de diensten niet werken. We hebben zo vaak contact gehad met telenet, 1 was er een technieker geweest en die was hier paar minuten en ik zei, volgens de winkel en aan de telefoon dat ze hadden gezegd, zou het probleem buiten zijn. Goh ik denk dat niet. Na paar minuten was de technieker weg zonder nog maar iets te zeggen. Dan kwam een 2 de technieker en die zei direct, jullie hebben geen internet of mega traag. Ik geef dit door aan telenet en over 2 weken is het zeker opgelost. We zijn nu maanden verder, zoveel telefoons en mails verder en nog steeds staan we nergens. Dan bel je en dan zeggen ze, ik zie geen probleem, ik zeg ik betaal mijn rekeningen niet, ik wil compensatie, en dan zeggen ze, je krijgt pas compentatie als het probleem is opgelost. Hoe maar net zei u dat er geen probleem is?? En dan bel je terug en dan zeggen ze, ik zie een probleem, ik verbind u door.. en dan weer geen probleem,.. en zo werd ik telkens doorverbonden en keer op keer. Dan vonden ze niets van men klachten... gewoon om zot van te worden. Normaal is mijn klacht nu wel degelijk ingediend maar weeral een tijd geleden. Zover gekomen dat ze de diensten afsluiten, ik bel ervoor en die medam was dan wel vriendelijk en zette het direct terug actief en zei dat ik snel contact ging hebben voor crediteren van open staande saldo en dat er iets aan gedaan zou worden dat ons internet werkt. Maar hup weer diensten afgesloten.

Berichten (2)

Telenet

Naar: Y. B.

20/11/2024

Is deze e-mail niet goed leesbaar? Hierwel.CaseId: S-31600340 Beste mijnheer Breidenich, Wij bevestigen graag de ontvangst van uw klacht. Wij hopen snel bij u terug te komen met meer informatie. Met vriendelijke groeten, Telenet© Telenet BV maatschappelijke zetel: Liersesteenweg4,2800Mechelen,België telenet.be tel. +32 (0) 15 66 66 66 KBO/BTW(BE)0473.416.418 RPR Antwerpen, afd.Mechelen IBAN BE11 4050 5046 1148 statementAlgemene voorwaarden

Bemiddeling door Testaankoop 05 december 2024

Telenet

Naar: Y. B.

10/01/2025

Is deze e-mail niet goed leesbaar? Hierwel.CaseId: S-33227681 Beste Meneer, Mevrouw, Wij bevestigen graag de ontvangst van uw klacht. Wij hopen snel bij u terug te komen met meer informatie. Mvg, Telenet © Telenet BV maatschappelijke zetel: Liersesteenweg4,2800Mechelen,België telenet.be tel. +32 (0) 15 66 66 66 KBO/BTW(BE)0473.416.418 RPR Antwerpen, afd.Mechelen IBAN BE11 4050 5046 1148 statementAlgemene voorwaarden


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform