Beste
ik heb een vraag oover de betaling van mijn factuur en heden nog steeds geen antwoord
met vriendelijke groeten,
Dirk Snyers
Van: dirk.snyers@telenet.be [dirk.snyers@telenet.be]
Verzonden: donderdag 10 oktober 2024 08:27
Aan: klantendienst@telenet.be [klantendienst@telenet.be]
Onderwerp: factuur
Beste
Op onderstaande mail nog geen reactie gehad
Moest je nog vragen hebben dan hoor ik het graag.
Onze prijzen zijn exc. 21%btw.
Met vriendelijke groeten,
Dirk Snyers
0475 / 28 68 97
Dirksnyersverhuur.be
Van: dirk.snyers@telenet.be [dirk.snyers@telenet.be]
Verzonden: donderdag 3 oktober 2024 08:33
Aan: telenet.support@telenetgroup.be [telenet.support@telenetgroup.be]
Onderwerp: Graag nog wat bijkomende informatie - S-29437859
Beste
De rekening gehad van mijn klantnummer 673978026
Ik vindt toch spijtig dat er nu zoveel wordt aangerekend 185.42€
Bijna een maand zonder tv en telefoon gezeten (dwz ook geen alarm)enkel low internet en dit omwille een fout van jullie en tevens bijna mijn vaste lijn nummer weg ?
Dit alles gewoon om mijn internet te verhogen, heden snap ik nog altijd niet wat daar allemaal is fout gelopen
Ter compensatie had ik toch graag commerciële geste van telenet verwacht, 2 maanden alles ten koste van telenet
3 keer verlof moeten nemen voor de technieker,(=453 €)de laatste heeft zelf niets gedaan, 7 keer gebeld
Misnoegde telenet klant of een bijna tevreden klant
Alvast bedankt voor uw reactie
Moest je nog vragen hebben dan hoor ik het graag
Met vriendelijke groeten,
Dirk Snyers
0475 / 28 68 97
Dirksnyersverhuur.be
Van: dirk.snyers@telenet.be [dirk.snyers@telenet.be]
Verzonden: donderdag 5 september 2024 16:10
Aan: telenet.support@telenetgroup.be [telenet.support@telenetgroup.be]
Onderwerp: Re: Graag nog wat bijkomende informatie - S-29437859
Beste
Vandaag voor de zevende keer telefoon gehad
Nu blijkt opeens dat de medewerker een verkeerde nieuwe modem heeft geïnstalleerd
Weeral maar verlof nemen voor een medewerker die het misschien juist installeert
HELP HELP, wanneer gaat dit orde komen ????? !!!!!!!
Ik vraag me toch wel af of dit ergens anders ook zo een kluchtenkermis is
Moest je nog vragen hebben dan hoor ik het graag.
Met vriendelijke groeten,
Dirk Snyers
0475 / 28 68 97
Dirksnyersverhuur.be
Van: dirk.snyers@telenet.be [dirk.snyers@telenet.be]
Verzonden: woensdag 4 september 2024 20:23
Aan: telenet.support@telenetgroup.be [telenet.support@telenetgroup.be]
Onderwerp: Re: Graag nog wat bijkomende informatie - S-29437859
Geachte heer/mevrouw,
Wat voor een mail is dit nu weer? Wij zitten al sinds 19 augustus zonder televisie.
Ik heb inmiddels vijf keer gebeld naar het opgegeven nummer, waarbij ik telkens werd doorverwezen naar een Telenet-winkel. In de winkel werd mij verteld dat er een Telenet-medewerker moest langskomen. Op maandag 2 september is de modem vervangen.
Na dit bezoek heb ik contact gehad met uw medewerker Desiree, die mij verzekerde dat alles in orde zou zijn. Heden ten dage hebben wij echter nog steeds geen televisie en geen vaste telefoon, waarop mijn alarmsysteem is aangesloten. Dit is onacceptabel.
Indien er een inbraak plaatsvindt en het alarmsysteem niet functioneert, houd ik jullie aansprakelijk.
Wanneer wordt dit probleem nu eindelijk opgelost?
Wij hadden oorspronkelijk One Telenet met een snelheid van 200 Mbps en wilden deze enkel verhogen naar 1 Gbps. Tot mijn verbazing heeft uw medewerker ons vervolgens zonder televisie en vaste telefonie achtergelaten.
Ik verwacht spoedig een oplossing, anders ben ik genoodzaakt verdere stappen te ondernemen.
Moest je nog vragen hebben dan hoor ik het graag.
Met vriendelijke groeten,
Dirk Snyers
0475 / 28 68 97
Dirksnyersverhuur.be
Van: Telenet [info@comm.telenet.be]
Verzonden: woensdag 4 september 2024 19:39
Aan: Snyers Dirk [dirk.snyers@telenet.be]
Onderwerp: Graag nog wat bijkomende informatie - S-29437859
Telenet
Is deze e-mail niet goed leesbaar? Hier wel.
Graag nog wat bijkomende informatie
Om je optimaal te helpen, missen we nog informatie.
Hallo Dirk
Om je zo goed mogelijk verder te helpen, hebben we nog wat bijkomende informatie nodig. Bezorg het ons zo snel mogelijk.
Voor de reactivatie van je diensten moet je modem vervangen worden met een compatibele modem. je huidige modem is niet compatibel met jou plumepods. hierdoor is het onmogelijk voor ons om je diensten te reactiveren. indien je geen plumepods hebt of aangevraagd gelieve ons te contacteren op 015 66 66 66 om deze plumepods eruit te halen zodat we je diensten kunnen activeren.
Geef ons de gevraagde informatie
als antwoord op deze e-mail of bel ons op 015 66 66 66.
Vriendelijke groeten,
Telenet-klantendienst
© Telenet BV | maatschappelijke zetel: Liersesteenweg 4, 2800 Mechelen, België
telenet.be | tel. +32 (0) 15 66 66 66 | KBO/BTW (BE)0473.416.418 | RPR Antwerpen, afd. Mechelen | IBAN BE11 4050 5046 1148
Privacy statement | Algemene voorwaarden