Terug

Telenet Wifree

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. V.

Naar: Telenet

07/07/2022

Beste , het Wifree signaal kan niet gevonden telkens ik dit in Oostduinkerke t.h.v. Alfred Devoslaan nr 25 probeer in te loggen wordt dit gemeld als geen verbinding alhoewel dit daarvoor vlot verliep ! Nu moet ik het open net van wireless België gebruiken dat niet stabiel is ! Ter hoogte van de zee is er building met 21appartementen met verschillende Gsm masten en bijgevolg zou ik toch normale ontvangst moeten krijgen voor Telenet Wifree !

Berichten (1)

Telenet

Naar: R. V.

08/07/2022

Klantennummer: 12982236 Beste Meneer Verlinden, Wij bevestigen graag de ontvangst van uw klacht. Wij hopen snel bij u terug te komen met meer informatie. Met vriendelijke groeten, Kristof Loyalty Service CenterDit is een automatische mail. Gelieve hier niet op te antwoorden. Wilt u toch reageren op dit bericht? Dan kunt u dit doen via ons webformulier op www.telenet.be/contact --


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform