Beste, Mijn moeder is onlangs verhuisd, ze heeft Telenet gevraag om in haar nieuwe woning alles te komen aansluiten. Het heeft eerst en vooral meer dan 3 weken geduurd voor ze iemand aan de lijn kreeg. Net zoals bij vele andere klanten (waaronder mezelf en het bedrijf van mijn echtgenote) haakten ze de telefoon in of werd ze doorverbonden naar mensen die weinig of geen kennis hadden van installatie of verhuis. Gisteren kwam er uiteindelijk toch een installateur langs. Die kreeg de installatie niet aan de praat omwille van netwerkproblemen. Deze was bijna onverstaanbaar, zeer onbeleefd en ronduit intimiderend. Voor de netwerkproblemen zou er andere partij moeten terugkomen. Toen we vroegen naar concrete details werd hij kwaad en kon hij die niet geven. Mijn moeder kreeg de boodschap dat maar Wi-Free moest gebruiken (wat niet werkt wegens slechte verbinding, hoe kan het ook anders bij Telenet) en dat ze ons wel gingen bellen. Tot onze grote verbazing werden we effectief opgebeld. De afspraak was duidelijk ze kwamen vandaag 14/4 terug tussen 8 en 13u (uiteraard kon men geen concreet uur geven). Uiteindelijk is er niemand komen opdagen. Terwijl we effectief een mail hebben dat er een afspraak is ingepland. De klantendienst van Telenet was weer onbereikbaar, en men haakt opnieuw de telefoon in. Kortom mijn moeder zit zonder internet en wordt door Telenet (zoals vele klanten) als een stuk vuil behandelt en in de steek gelaten.