Terug

Telenet weigert overdracht naar Proximus door te voeren

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. B.

Naar: Telenet

23/02/2023

Besteop 11/02/2023 zijn wij langsgeweest in de Telenet winkel in Mechelen met de bedoeling om naar hen over te stappen, de persoon in de winkel liet ons een voorstel zien en wij zeiden ok dit is goed, hij heeft de SIM kaart van mij GSM toestel genomen en ineens bij teruggave had ik geen signaal meer, hij zei toen oei dat is een proximus probleem, passeer maar ben hen, wij vroegen moeten wij niets tekenen, maar nee hoor volgens hem zouden we een mail krijgen. Bij Proximus nieuwe SIM kaart gekregen 4 uur nadien nog steeds geen netwerk, gebeld met de technische dienst van Proximus en bleek dat de persoon van Telenet mijn nummer had geschrapt bij Proximus zonder onze goedkeuring. Op maandag terug naar Telenet om probleem aan te kaarten en die persoon zei doodleuk pech ik kan daar niets aan doen en draaide zijn rug om naar ons en liep doodleuk weg. Dit was de druppel en zijn we terug naar Proxiums gegaan om te zeggen kijk neem alles terug we blijven bij jullie. Gevraagd aan Telenet om Proximus mijn nummer terug te laten nemen, we zijn nu 2 weken verder, dagelijks gebeld met Telenet, elke keer weer opnieuw houden ze ons aan het lijntje en willen ze hebben we de indruk de nummer niet teruggeven aan Proximus. Ik heb trouwens ook meer dan een week geen telefoon gehad daar de installatie van Telenet pas zou gebeuren op 20/02/2023 welke wij gemeld hadden aan Telenet dat dit mocht gecancelled worden. Toppunt krijgen we ineens een factuur van Telenet ten bedrage van 77 euro, voor wat geen idee want we hebben niets van Telenet.Wij zijn ten einde raad omdat we het gevoel hebben dat Telenet ons echt aan het oplichten is.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform