Terug

Telenet weigert correcte facturatie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: Telenet

06/07/2021

Op 28 mei 2021 ben ik overgestapt naar Telenet One.In de afrekening van juni 2021 rekent Telenet de overgang van Whoppa naar Telenet One (nota bene een overgang van een abo die in grootte-orde dezelfde kostprijs zijn) praktisch bijna dubbel aan.Ze houden geen rekening met de werkgeversbijdrage bij de verrekening in de overgangsperiode.Dit kan niet. Ik heb reeds herhaaldelijk contact opgenomen met Telenet via Whatsapp, telefoon, email....telkens geen vooruitgang en weigering.Het is zo simpel, maar men ziet het niet in bij Telenet.

Berichten (3)

J. V.

Naar: Telenet

06/07/2021

Mijn klantnummer is: 549506515

J. V.

Naar: Telenet

06/07/2021

Correspondentie met uw diensten (zonder oplossing echter) zie bijlage

Telenet

Naar: J. V.

08/07/2021

Klantennummer: 549506515Beste Meneer Van Ransbeeck Ik bevestig graag onze e-mail van 8 juli omtrent uw klacht. Ik wens je nog een prettige dag. Met vriendelijke groeten, Femke Marien --


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform