Terug

telenet versus fiberklaar

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. P.

Naar: Telenet

13/07/2023

Tijdens werken door de firma Fibreklaar valt mijn internetverbinding uit. De algemene modem van Telenet heeft geen ontvangst meer. Na contact met de kraanbestuurder neem ik contact met telenet om te komen tonen waar hun kabel loopt. Ze komen de volgende dag kijken en dan kijken ze bij een huis verder in de straat en daar is alles ok. Niemand laat iets weten. Als ik later die dag bel is er blijkbaar geen storing meer aangemaakt. Dat gaan ze direct doen en binnen de 48u is het opgelost. Als die voorbij zijn hoor ik dat het 7 dagen gaat duren. Na 7 dagen is men mij uit het oog verloren. Er zal binnen 24u iemand komen en het direct oplossen. 9 dagen na het eerste telefoontje komt de eerste technieker langs. Oei, maar dat is onder de stoep, dat mag ik niet doen, morgen komt een andere ploeg die dat wel mag doen. Vandaag is opnieuw een ploeg geweest en die hebben 1 uiteinde van de kabel gevonden maar het andere niet. Volgens hen ontbreekt een stuk kabel. Daarvoor moeten meer graafwerkzaamheden gebeuren op mijn eigendom. Maar voor het bouwverlof lukt dat niet meer dus hebben ze een kabel dwars door mijn huis gelegd in afwachting van een definitieve oplossing. Conclusie: 1.De kraanbestuurder zei dat hij niets gezien had maar als er een stuk kabel weg is moet iemand dat eruit gehaald hebben. De kraanbestuurder en zijn assistent waren de enige die daar waren op dat moment.2.Had telenet direct een technieker voor 10min naar daar gestuurd was de hele zaak direct uitgeklaard en moesten er geen graafwerken meer gebeuren. Dit heb ik duidelijk uitgelegd aan de telefoon.3.Als telenet een klacht afsluit lijkt het mij toch een goed idee om eerst even met de klant te bellen. Zo voorkom je fouten als het adres niet klopt.4.Nu ze een nieuwe kabel moeten steken om mijn eigendom komt er een ander probleem bij, wie gaat dat betalen?5. en natuurlijk, wanneer gaat alles netjes opgelost zijn?

Berichten (1)

Telenet

Naar: C. P.

17/07/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform