TELENET : ik heb een abonnement ONE UP, waarvoor ik betaal en mij een downloadsnelheid tot 1000mbps (1 Gbps) moet geven. De ganse maand mei heb ik continu storingen gehad, met snelheden lager dan 200mbps, sommige dagen zelfs lager dan 30 mbps !! Ik betaal 90 euro per maand + 21% BTW. Telefonisch is het onmogelijk om bij de helpdesk binnen te geraken. Via Whatsapp krijg je standaard na 3 dagen antwoord de modem te resetten. Maar dat is maar zeer tijdelijke oplossing voor enkele uren. Emails blijven hangen, TV interactief lukt niet, terugkijkfunctie ontbreekt, online surfen, bankieren etc. ligt 80% van de momenten van de dag plat. Ook om 6 uur s'ochtends of om middernacht. Allemaal die problemen van de overschakeling naar een nieuw IT systeem bij TELENET ? Het was op het TV nieuws, de woordvoerder beloofde een compensatie voor de getroffen klant. Graag dus een kredietnota op mijn volgende faktuur van 90 euro Internet + BTW. En ook voor TV Iconiq hetzelfde. Enkel de GSM nummer werkt nog. Ben al jaren klant, maar dit heb ik nog NOOIT meegemaakt. Onbereikbare helpdesk. Graag dringend terugbetaling faktuur van de maand mei 2023.