Beste Telenet, Ik heb eind september de keuze gemaakt om een One Up te nemen. Hierbij had ik 4 GSM nummers over te dragen van Proximus en heb ik ook nog 1 gratis Data Sim gevraagd bij telenet. De proximus nummers zaten in een abonnement. Dit werd door ons stopgezet en de 4 gsm nummers werden overgedragen naar een prepaid formule. De nummers werden ook actief gezet in een proximus shop tevens werden ze allen gebruikt (eens mee gebeld etc). 3 Nummers zijn inmiddels overgezet naar telenet. Eén nummer lukt niet, ondanks ze allen hetzelfde zijn behandeld bij proximus. Betreft het GSM nummer 0475 *** *03. Ik heb reeds meermaals met de klantendienst gebeld. Ik ben nu een drietal dagen, meermaals, met de klantendienst telenet aan het bellen om dit probleem te bespreken. Ik krijg steeds een onthaal medewerker te spreken, waar ik niet voorbij geraak het is steeds mijn schuld. (je nummer staat niet actief, het overdragen is mislukt, je moet je prepaid opladen...) iedere keer een andere uitleg.Ik ben in contact getreden met proximus. Ik heb het probleem besproken en werd meteen doorgezet naar de technische dienst. Deze wisten me te zeggen dat het desbetreffende nummer reeds werd overgenomen door telenet... (Port Out Telenet was de status). De medewerker van proximus is wel gestart om het nummer terug te krijgen (Port Up) zodat telenet de overdracht opnieuw kan proberen, maar de kans op slagen is klein hoor ik. Daar sta je dan Telenet die wijst naar proximus, terwijl daar alles juist stond én het nummer gisteren werd overgedragen naar Telenet. Ik krijg dat aan jullie klantendienst niet uitgelegd. Iedere keer ik me verspreek, of niet gedetailleerd genoeg uitleg, sturen ze me een zijstraat in en wimpelen ze het af naar mij... Ik krijg NOOIT iemand met kennis van zaken aan de lijn (back-office). Niet via recall, mail noch SMS.. Allicht handelen de medewerkers van jullie klantendienst naar hun kunnen en opleiding en zorgt een beleidskeuze ervoor dat je niemand back office aan de lijn krijgt. Hierdoor zit ik met een gevoel van spijt dat ik de keuze heb gemaakt om alle diensten bij Telenet te huisvesten. Ook zie ik dat het niet mogelijk is om de klachtendienst te bellen... Waarom niet ? Een gesprek is veel duidelijker en kunnen frustraties ontkracht worden. Zet het op mail... De oudste management-truck uit de 4-dummies boeken.Ik vraag me af wat ik als klant nu moet doen ? Het nummer is bij telenet .. allicht gaat er technisch iets mis.. ik krijg niemand van de technische dienst te spreken om dit eens samen te bespreken.. Bij proximus doet met een wanhoopspoging om de nummer terug te krijgen om opnieuw te proberen.. Ik weet niet wat ik verder moet doen. Ik voel me als klant niet afdoende geholpen, wat niet zou mogen in een modern bedrijf. Ik blijf met een 'trek uw plan' gevoel achter. Ik vermoed dat er een oplossing in de maak is als 'je krijgt een nieuw nummer, dan werkt alles... Hopelijk is dit niet het geval. De nummeroverdracht was een belangrijke voorwaarde voor het intekenen bij telenet. Ik zal met een nieuw nummer van Telenet geen genoegen nemen en indien dit de finale oplossing is, al uw diensten stopzetten. Het zou wel helpen moest iemand met kennis van zaken contact met me opnemen.