Terug

Telenet One Number werkt niet

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. V.

Naar: Telenet

27/12/2023

Beste,Ik gebruik reeds enkele jaren Telenet One Number zodat mijn Apple Watch Cellular zou werken voor oproepen en mobiele data zonder mijn iPhone in de buurt. De problemen zijn begonnen in de zomer en ik heb dit aan de klantendienst van Telenet via Whatsapp gemeld op 19/09/23. De problemen zijn dat de mobiele verbinding met mijn Apple Watch niet werkt (in de app zie ik bij abonnement operator Telenet: verlopen of niet in gebruik). De klantendienst heeft mij al naar een Telenet-shop gestuurd alwaar men daar het probleem zou oplossen, maar daar werk ik weer naar huis gestuurd zonder oplossing, een nutteloze verplaatsing dus. Ondertussen zijn we reeds eind december en is het probleem nog steeds niet opgelost. Ik vroeg nogmaals naar feedback aan de klantendienst via Whatsapp maar kreeg daar zelfs geen antwoord meer op. Ik stuurde dan maar een mail, herhaalde het probleem en meldde dat ik een compensatie wens omdat deze dienst nu al maanden storingen geeft, waarna ik werd opgebeld en de mondelinge melding kreeg dat het een algemeen probleem is bij Telenet One Number en dat omwille van het feit dat het een algemeen probleem zou zijn er geen compensatie gegeven wordt. Ik hoor nochtans van andere personen met hetzelfde probleem die wel een compensatie verkregen. Compensaties worden dus blijkbaar willekeurig al dan niet gegeven afhankelijk van wie de klacht behandeld? Nochtans had ik in mijn mail verwezen naar artikel 5 van de algemene voorwaarden bij Telenet, alwaar Telenet zich engageert om ononderbroken diensten te leveren. Indien het een algemeen probleem zou zijn (die al maanden aan de gang is) vraag ik mij af waarom Telenet dan nog op hun website reclame maakt voor Telenet One Number en Apple Watch Cellular verkoopt als dit toch niet zou werken? Ik vraag dus nogmaals via deze weg aan Telenet een correct werkende Apple Watch MET Cellular diensten en zolang dit niet het geval is voor de gehele periode van buitensporig langdurige storingen een compensatie op mijn abonnementsbijdrage.Met vriendelijke groeten,

Berichten (1)

Telenet

Naar: D. V.

04/01/2024

Beste mijnheer Vanoverschelde,Wij hebben uw klacht goed ontvangen en in behandeling genomen.Met vriendelijke groet,SanneTelenet klantendienstConfidential Internal ***************************************************************Dit e-mail bericht inclusief eventuele ingesloten bestanden kan informatie bevatten die vertrouwelijk is en/of beschermd door intellectuele eigendomsrechten. Dit bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Elk gebruik van de informatie vervat in dit bericht (waaronder de volledige of gedeeltelijke reproductie of verspreiding onder elke vorm) door andere personen dan de geadresseerde(n) is verboden. Indien u dit bericht per vergissing heeft ontvangen, gelieve de afzender hiervan te verwittigen en dit bericht te verwijderen.This e-mail and any attachment thereto may contain information which is confidential and/or protected by intellectual property rights and are intended for the sole use of the addressees. Any use of the information contained herein (including but not limited to total or partial reproduction or distribution in any form) by other persons than the addressees is prohibited. If you have received this e-mail in error, please notify the sender and delete its contents.Ce courriel et les annexes eventuelles peuvent contenir des informations confidentielles et/ou protegees par des droits de propriete intellectuelle. Ce message est adresse exclusivement e son (ses) destinataire(s). Toute utilisation du contenu de ce message (y compris la reproduction ou diffusion partielle ou complete sous toute forme) par une autre personne que le(s) destinataire(s) est formellement interdite. Si vous avez recu ce message par erreur, veuillez prevenir l expediteur du message et en detruire le contenu.***************************************************************


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform