Beste,Ik gebruik reeds enkele jaren Telenet One Number zodat mijn Apple Watch Cellular zou werken voor oproepen en mobiele data zonder mijn iPhone in de buurt. De problemen zijn begonnen in de zomer en ik heb dit aan de klantendienst van Telenet via Whatsapp gemeld op 19/09/23. De problemen zijn dat de mobiele verbinding met mijn Apple Watch niet werkt (in de app zie ik bij abonnement operator Telenet: verlopen of niet in gebruik). De klantendienst heeft mij al naar een Telenet-shop gestuurd alwaar men daar het probleem zou oplossen, maar daar werk ik weer naar huis gestuurd zonder oplossing, een nutteloze verplaatsing dus. Ondertussen zijn we reeds eind december en is het probleem nog steeds niet opgelost. Ik vroeg nogmaals naar feedback aan de klantendienst via Whatsapp maar kreeg daar zelfs geen antwoord meer op. Ik stuurde dan maar een mail, herhaalde het probleem en meldde dat ik een compensatie wens omdat deze dienst nu al maanden storingen geeft, waarna ik werd opgebeld en de mondelinge melding kreeg dat het een algemeen probleem is bij Telenet One Number en dat omwille van het feit dat het een algemeen probleem zou zijn er geen compensatie gegeven wordt. Ik hoor nochtans van andere personen met hetzelfde probleem die wel een compensatie verkregen. Compensaties worden dus blijkbaar willekeurig al dan niet gegeven afhankelijk van wie de klacht behandeld? Nochtans had ik in mijn mail verwezen naar artikel 5 van de algemene voorwaarden bij Telenet, alwaar Telenet zich engageert om ononderbroken diensten te leveren. Indien het een algemeen probleem zou zijn (die al maanden aan de gang is) vraag ik mij af waarom Telenet dan nog op hun website reclame maakt voor Telenet One Number en Apple Watch Cellular verkoopt als dit toch niet zou werken? Ik vraag dus nogmaals via deze weg aan Telenet een correct werkende Apple Watch MET Cellular diensten en zolang dit niet het geval is voor de gehele periode van buitensporig langdurige storingen een compensatie op mijn abonnementsbijdrage.Met vriendelijke groeten,